- Bedankjes 1634
Bestand opschonen
- Annette
- Auteur
Bestand opschonen
26 mei 2022 08:36
Beste mensen,
Ik kreeg in Aldaer de melding om via 'Stamboom' het stuk 'Bestand Opschonen' te draaien, wat ik braaf gedaan heb. Maar nu ben ik alle koppelingen aan bestanden (in het tabblad 'personen') kwijt. Hoe kan ik dit herstellen?
Ik kreeg in Aldaer de melding om via 'Stamboom' het stuk 'Bestand Opschonen' te draaien, wat ik braaf gedaan heb. Maar nu ben ik alle koppelingen aan bestanden (in het tabblad 'personen') kwijt. Hoe kan ik dit herstellen?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Bestand opschonen
26 mei 2022 09:53
Controleer of bij Stamboom -> Eigenschappen nog wel de juiste map staat die verwijst naar de map met foto's.
- Paul Kallenberg
26 mei 2022 09:53
Annette,
Kan je per e-mail contact met me opnemen? Je vindt mijn e-mailadres door links van dit bericht op Meer te klikken en dan je muis op het envelopje te zetten.
Paul
Kan je per e-mail contact met me opnemen? Je vindt mijn e-mailadres door links van dit bericht op Meer te klikken en dan je muis op het envelopje te zetten.
Paul
- Han Kortekaas
-
27 mei 2022 18:14
Aldfaer Eigenschappen map stond naar submap Afbeeldingen, volledig synchronisatie onder OneDrive.
Indexbestandjes hersteld.
Indexbestandjes hersteld.
- van de Hulsbeek
07 jun 2022 21:19
Hetzelfde overkwam mij. Bij Stamboom>Eigenschappen staat bovenin dezelfde map als bovenin het geopende programma. Achter "Materiaal" staat diezelfde map, maar achter de laatste " / " staat "Materiaal" in plaats van "Hulsbeek"(mijn naam).
Voorafgaand:
Het openen van het programma werd afgebroken vanwege onvoldoende stoomtoevoer. Opnieuw openen leidde tot het scherm "Advies opschonen OK"
Voorafgaand:
Het openen van het programma werd afgebroken vanwege onvoldoende stoomtoevoer. Opnieuw openen leidde tot het scherm "Advies opschonen OK"