- Bedankjes 0
heb een nieuwe laptop waar Windows 11 opstaat maar ik krijg er Aldfaer niet op.
- Joop Boumans
- Auteur
Lees minder
Lees meer
heb een nieuwe laptop waar Windows 11 opstaat maar ik krijg er Aldfaer niet op.
03 mei 2022 15:05
Ik kocht de nieuwe laptop van Asus en toen ik hem aan zette ging hij direct Windows 11 erop zetten En daarna wilde ik de stambomen en het programma Aldfaer van mijn oude laptop halen en op de nieuwe zetten. Dat ging dus niet goed met als gevolg dat ik nu helemaal niets meer op Aldfaer kan zetten want alles op de USB-Stick blijkt niet meer over gezet te kunnen worden dus ben ik na al die jaren afgewerkt met de stambomen. Tenminste want er staat niet veel goeds meer op de usb en het programma van Aldfaer heb ik er gewoon maar op de laptop gezet maar daar zijn de eerste paar plaatjes gekleurd er de volgende zijn grijs. En ik krijg niets op Aldfaer gezet terwijl ik alles nu in een map geplaatst heb en van daaruit naar Aldfaer wilde doen maar dat gaat ook al niet. Als niemand van jullie kan vertellen hoe het moet dan ben ik klaar met de Aldfaer en de stamboom gegevens van mijzelf. Einde verhaal dan dus helaas. Vast bedankt voor de moeite van af jullie kant. ik hoop op een positive oplossing en als het kan een eenvoudige oplossing want echt technisch ben ik op mijn leeftijd ook niet meer zo goed. Ik hoor het wel als Aldfaer het maar volledig gaat doen dan is er misschien toch nog een beetje hoop. Gr. Joop B.
- Han Kortekaas
-
- Frans van der Velde
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: heb een nieuwe laptop waar Windows 11 opstaat maar ik krijg er Aldfaer niet op.
07 mei 2022 19:52
Uit belangstelling las ik dit artikel. Mijn vraag is, kan je op de nieuwe pc na installatie van Aldfaer niet gewoon een reservekopie terugzetten?
Groet, Frans
Groet, Frans
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: heb een nieuwe laptop waar Windows 11 opstaat maar ik krijg er Aldfaer niet op.
07 mei 2022 20:09 - 07 mei 2022 20:14
Dat kan, evengoed is het kopieëren van de stamboom naar de gegevensmap Stambomen.
Het artikel geeft wel aan hoe je de nieuwe laptop volledig gebruiksklaar kan maken zoals deze op de oude stond.
Het artikel geeft wel aan hoe je de nieuwe laptop volledig gebruiksklaar kan maken zoals deze op de oude stond.
Laatst bewerkt 07 mei 2022 20:14 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Frans van der Velde