- Bedankjes 0
Sosanummer
- Bauwens Pieter
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Sosanummer
01 mei 2022 10:18
Op Geneanet doe ik een GEDCOM upload van Aldfaer.
Geneanet werkt met Sosanummers (Variant Kekulé-methode). Kan ik in het code-veld (Aldfaer) aan mezelf nummer 1 toekennen en dezelfde nummering van voorouders verkrijgen als in Geneanet?
Geneanet werkt met Sosanummers (Variant Kekulé-methode). Kan ik in het code-veld (Aldfaer) aan mezelf nummer 1 toekennen en dezelfde nummering van voorouders verkrijgen als in Geneanet?
- Ruud de Ruiter
-
Re: Sosanummer
01 mei 2022 11:08 - 01 mei 2022 11:20
Pieter,
Dat is niet mogelijk, maar...
Doe Menu > Extra > Instellingen > Rapporten > Volgorde > Heden naar verleden > kies je zelf als startpersoon en maak een kwartierstaat
Nummering Verleden naar Heden voor Nageslacht (Parenteel)
Dat is niet mogelijk, maar...
Doe Menu > Extra > Instellingen > Rapporten > Volgorde > Heden naar verleden > kies je zelf als startpersoon en maak een kwartierstaat
Nummering Verleden naar Heden voor Nageslacht (Parenteel)
Laatst bewerkt 01 mei 2022 11:20 door Ruud de Ruiter.
- Han Kortekaas
-
Re: Sosanummer
01 mei 2022 11:16
Het Code-veld kunt u zelf gebruiken zoals u wilt. De sosanummering wordt daar niet door Aldfaer toegepast.
Ik zie dat u uw genealogie die u bij MyHeritage heeft verbonden heeft aan uw profiel. Dat betekent dat alleen mensen die een abonnement bij MyHeritage hebben uw site kunnen bekijken.
Ik zie dat u uw genealogie die u bij MyHeritage heeft verbonden heeft aan uw profiel. Dat betekent dat alleen mensen die een abonnement bij MyHeritage hebben uw site kunnen bekijken.