- Bedankjes 0
Privacy filter staat uit, maar grijpt toch in
- Nicolette Meijer-Jentink
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Privacy filter staat uit, maar grijpt toch in
30 apr 2022 15:04
Heel veel hulp gehad om een probleem dat ik had op te lossen, maar het bleef. Inmiddels heb ik ontdekt, dat het in het privacy filter zit. Zet ik het uit, dan wordt het Parenteel niet gedraaid. Zet ik het aan dan komt er keurig een Parenteel, maar daar missen dan heel wat namen in. Moet ik nu één voor één iedereen langs om aan te zetten dat publiceren is toegestaan?
Loop lang genoeg mee om te weten wat wel en niet openbaar gemaakt mag worden. Maar voor gebruik binnen de familie wil ik graag een volledig parenteel.
Het gekke is overigens dat dit probleem zich niet voordoet in stambomen die ik in oudere versies van Aldfaer heb gemaakt en daarna geconverteerd naar een nieuwere versie.
Nicolette
Loop lang genoeg mee om te weten wat wel en niet openbaar gemaakt mag worden. Maar voor gebruik binnen de familie wil ik graag een volledig parenteel.
Het gekke is overigens dat dit probleem zich niet voordoet in stambomen die ik in oudere versies van Aldfaer heb gemaakt en daarna geconverteerd naar een nieuwere versie.
Nicolette