- Bedankjes 2
bloedverwantschap
- scholte
- Auteur
Lees minder
Lees meer
bloedverwantschap
28 apr 2022 19:50
ik ben een fanatieke zoeker naar bloedverwanten. Nu zie ik bij een bloedverwant die 3 keer trouwt. De kinderen van de 1e vrouw worden als bloedverwant aangemerkt, maar de kinderen van de 2e en 3e vrouw niet. Doe ik iets verkeerds?
- Han Kortekaas
-
Re: bloedverwantschap
29 apr 2022 01:25 - 29 apr 2022 01:26
U bedoelt dat de kleur bij de referentiepersoon alleen voor het eerste huwelijk opgaat? Heeft u die persoon dan wel als referentiepersoon aangemerkt?
Bij het verwantschapsvenster werkt e.e.a. zoals het hoort.
Bij het verwantschapsvenster werkt e.e.a. zoals het hoort.
Laatst bewerkt 29 apr 2022 01:26 door Han Kortekaas.
- scholte
- Auteur
29 apr 2022 08:38
hallo han ik heb al meer dan 54.000 bloedverwanten en ik zie nu toevallig dat in dit geval bij de 2e en 3e huwelijk de kids niet als bloedverwanten worden geteld althans ik krijg geen melding wie de stamvader is.
- Han Kortekaas
-
29 apr 2022 09:28 - 29 apr 2022 09:28
Met welke functie/rapport constateert u dat? Indien mogelijk stuur een plaatje.
Laatst bewerkt 29 apr 2022 09:28 door Han Kortekaas.
- scholte
- Auteur
30 apr 2022 12:52
tot mijn spijt ben ik vergeten de naam te noteren. ik kan het dus even niet terugvinden.
als het nogeens voorkomt zal ik het beter rapporteren.
sorry!
als het nogeens voorkomt zal ik het beter rapporteren.
sorry!
- Han Kortekaas
-
30 apr 2022 12:58
u kunt natuurlijk even kijken bij het selct-loepje en alle personen selecteren op Relaties > 2
- Ruud de Ruiter
-
30 apr 2022 14:26
Gaat het hier om kinderen van een vrouw uit een eerder huwelijk met een andere man. Dan is er uiteraard geen sprake van bloedverwantschap
- scholte
- Auteur
08 mei 2022 18:24
u kunt natuurlijk even kijken bij het selct-loepje en alle personen selecteren op Relaties > 2
ik heb zitten studeren hoe je dit kunt selecteren, maar kan helaas niet vinden hoe je dit moet doen. In de handleiding onder selecteren zijn zoveel opties dat de moed me in de schoenen zakt.
ik heb zitten studeren hoe je dit kunt selecteren, maar kan helaas niet vinden hoe je dit moet doen. In de handleiding onder selecteren zijn zoveel opties dat de moed me in de schoenen zakt.
- Han Kortekaas
-
08 mei 2022 18:37
regel 1 ; Relatie
regel 2 Aantal relaties
regel 3 is groter of gelijk aan
regel 4 3
regel 2 Aantal relaties
regel 3 is groter of gelijk aan
regel 4 3
- scholte