- Bedankjes 1634
Gegevens overzetten
- Estella
- Auteur
Gegevens overzetten
22 apr 2022 17:30
Op mijn nieuwe laptop wil ik ook met Aldfaer werken en dus de reeds gevonden data overzetten. Nu lijk ik te werken in versie 6.2, terwijl de nieuwste versie 10.1 is. Vreemd, want ik dacht dat updates automatisch werden geïnstalleerd. Maar alla, nu verder! Moet ik nu, voordat ik alles over zet op de nieuwe laptop, eerst de oude ‘upgraden’?
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Gegevens overzetten
22 apr 2022 17:47 - 22 apr 2022 17:49
Estella,
als u niet onder Extra -> Instellingen heeft aangegeven dat er op updates bij opstarten gecontroleerd moet worden dan mist u de meldingen. Dus, zet een vink bij deze instelling.
Gegevens uit 6.2 moeten eerst geconverteerd worden door een hogere versie 7.2 ; daarna 8 en dan de laatste versie 10.1. De versie 7.2 en 8 kunt u van de aldfaer.net afhalen downloads
Als u uw oude PC nog heeft dan raad ik u aan de oude versiehandelingen op die PC te doen en dan de leidraad te volgen. nieuwe PC
als u niet onder Extra -> Instellingen heeft aangegeven dat er op updates bij opstarten gecontroleerd moet worden dan mist u de meldingen. Dus, zet een vink bij deze instelling.
Gegevens uit 6.2 moeten eerst geconverteerd worden door een hogere versie 7.2 ; daarna 8 en dan de laatste versie 10.1. De versie 7.2 en 8 kunt u van de aldfaer.net afhalen downloads
Als u uw oude PC nog heeft dan raad ik u aan de oude versiehandelingen op die PC te doen en dan de leidraad te volgen. nieuwe PC
Laatst bewerkt 22 apr 2022 17:49 door Han Kortekaas.
- Ruud de Ruiter
-
Re: Gegevens overzetten
23 apr 2022 10:15
Estella:
zie: www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf
zie: www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Aldfaer%20versie.pdf