Bestand opent niet

• Rob van Koert
  • Auteur

Bestand opent niet

19 apr 2022 13:27
Goedemiddag, Enige dagen geleden wilde ik mijn Aldfaer bestand openen, lukte niet. Is al eens eerder gebeurd, zelf opgelost, nu geen resultaat.
Mijn meest recente veiligheidskopie wilde ik openen, lukt ook niet. Waardoor kan dit komen en hoe kan ik dit oplossen?
Met vriendelijke groet,
Rob van Koert

Lees meer

Re: Bestand opent niet

19 apr 2022 14:20
Rob,
Wordt Aldfaer wel gestart?
Indien Ja, doe Menu > Bestand > Zoek Aldfaer bestanden
zel alle mogelijke vinken < klik Zoek
Na engie tijd heeft u een resultaat > Bewaar resultaat en hang dit aan bij uw antwoord of stuur mij dat rechstreeks per e-mail (knop Meer muis over envelop)

• Dino

30 apr 2022 11:05
Beste

Ik heb hetzelfde probleem. De foutmelding die ik krijg is "Dit bestand wordt niet herkend als een Aldfaer-bestand. Zet een recente veiligheidskopie terug.".

Nochtans zijn mijn extensies niet gewijzigd noch bestandsnaam noch de locatie van mijn bestanden.

Het zoeken naar alfaer bestanden gaf mij de resultaten die ik wenste maar het openen van het bestand in kwestie of een recente veiligheidskopie werkte niet. Ik heb uiteindelijk een veiligheidskopie van november 2021 kunnen openen maar intussen ben ik 6 maanden werk verloren (+/- 50% van een 9de generatie aan data kwijt).

Ik heb geprobeerd om het bestand te openen via een andere computer met een lagere versie maar zonder resultaat. Dus ik heb echt het idee dat mijn bestand corrupt is geraakt.

Het zou tof zijn dat iemand mij zou kunnen helpen van om het bestand te openen/te herstellen.
Intussentijd ben ik gestart op basis van losse fragmenten mijn werk van 6 maanden te herstellen.

Alvast bedankt
Dino

Lees meer

30 apr 2022 11:52 - 30 apr 2022 11:54
Dino,
u kunt dit bestand naar mij sturen en ik zal zien wat ik kan doen.
Klik op Meer en beweeg de cursor over het envelopje voor het e-mail adres

Het lijkt me wel zinvol om even te wachten met herstelwerk!
Laatst bewerkt 30 apr 2022 11:54 door Han Kortekaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Dino

Gemaakt door Kunena