- Bedankjes 1
afbeeldingen worden soms wel en niet weergegeven
- Buitendijk
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
afbeeldingen worden soms wel en niet weergegeven
13 apr 2022 13:04 - 13 apr 2022 14:17
Goedendag, bij sommige parentelen openen de afbeeldingen van personen die daaronder ook worden genoemd in een apart venster, maar ik heb ook parentelen met afbeeldingen als je daarop klikt dan krijg je een blank venster te zien met niets, alleen een wit vlak.Dat is vreemd, ik had aal mijn provider gevraagd of zij wisten wat dat was en waardoor dat veroorzaakt kan worden, want ik kreeg vragen van mensen die om bepaalde afbeeldingen vroegen maar ze werden niet getoond, daarop ben ikzelf gaan kijken en jawel het klopt, bij de een wel en bij de andere weer niet, heel vervelend voor de bezoeker. Heeft dat met iets van doen? ik verneem het graag zodat i het wellicht kan aanpassen, bij voorbaat dank en met vriendelijke groet.Als voorbeeld zie bijlagen
Laatst bewerkt 13 apr 2022 14:17 door Webmaster.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: afbeeldingen worden soms wel en niet weergegeven
13 apr 2022 13:20 - 13 apr 2022 13:21
Mogelijk zijn de foto's te groot, ca.220KB is voldoende.
Dit bericht zou mogelijk ook de oplossing kunnen bieden.
Dit bericht zou mogelijk ook de oplossing kunnen bieden.
Laatst bewerkt 13 apr 2022 13:21 door JayCee.
- Ruud de Ruiter
-
Re: afbeeldingen worden soms wel en niet weergegeven
13 apr 2022 15:03 - 13 apr 2022 15:19
Getest met een 16 MB *.jpg (geopend in Photoshop 70 MB). Duurt enige tijd totdat foto weergegeven wordt. Dit wijst erop dat mogelijk een extreem grote foto wordt gebruikt en/of, gezien het niet tonen, onvoldoende processor snelheid/werkgeheugen.
Misschien helpt: www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Virtueel%20...ugen%20Windows10.pdf
Of misschien geduld hebben
De 220kb van JayCee is een gecomprimeerde afbeelding en zoals gesteld voldoende voor het gebruik binnen Aldfaer. Om deze weer ter geven moet, net als in photoshop, de compressie opgeheven worden.
Het probleem kan mede veroorzaakt worden door andere grote afbeeldingen en kan zich min of meer willekeurig voordoen
Misschien helpt: www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Virtueel%20...ugen%20Windows10.pdf
Of misschien geduld hebben
De 220kb van JayCee is een gecomprimeerde afbeelding en zoals gesteld voldoende voor het gebruik binnen Aldfaer. Om deze weer ter geven moet, net als in photoshop, de compressie opgeheven worden.
Het probleem kan mede veroorzaakt worden door andere grote afbeeldingen en kan zich min of meer willekeurig voordoen
Laatst bewerkt 13 apr 2022 15:19 door Ruud de Ruiter.