- Bedankjes 135
import GEDCOM vanuit MyHeritage mislukt, fout 1113
- Gie Belmans
- Auteur
import GEDCOM vanuit MyHeritage mislukt, fout 1113
16 mrt 2022 15:35 - 16 mrt 2022 18:17
Beste mensen
Familiekunde Vlaanderen heeft mij aanbevolen naar Aldfaer over te schakelen.
Ik las op het forum dat bovenstaand probleem geregeld voorkomt, maar behalve het doorzenden van het bestand naar han kortekaas vond ik geen oplossing.
Kunnen jullie mij helpen?
Vriendelijke groeten vanuit België
Gie Belmans
Familiekunde Vlaanderen heeft mij aanbevolen naar Aldfaer over te schakelen.
Ik las op het forum dat bovenstaand probleem geregeld voorkomt, maar behalve het doorzenden van het bestand naar han kortekaas vond ik geen oplossing.
Kunnen jullie mij helpen?
Vriendelijke groeten vanuit België
Gie Belmans
Laatst bewerkt 16 mrt 2022 18:17 door Webmaster. Reden: e-mailadres weggehaald
- Evert
Lees minder
Lees meer
Re: import GEDCOM vanuit MyHeritage mislukt, fout 1113
16 mrt 2022 15:48 - 16 mrt 2022 15:49
Beste Gie,
Het is een goede gewoonte om bij berichten op dit Forum geen e-mail adres te vermelden.
Deze zijn terug te vinden via het profiel van de persoon en dan met de muis over meer te gaan of dat vakje open te klikken.
Dit om spam te voorkomen.
Je geeft niet aan of Han je heeft kunnen helpen of dat het advies was om je vraag bij M-H te stellen. Want daar ligt meestal, als je de berichten terug lees, het probleem.
Met vriendelijke groet,
Evert.
Het is een goede gewoonte om bij berichten op dit Forum geen e-mail adres te vermelden.
Deze zijn terug te vinden via het profiel van de persoon en dan met de muis over meer te gaan of dat vakje open te klikken.
Dit om spam te voorkomen.
Je geeft niet aan of Han je heeft kunnen helpen of dat het advies was om je vraag bij M-H te stellen. Want daar ligt meestal, als je de berichten terug lees, het probleem.
Met vriendelijke groet,
Evert.
Laatst bewerkt 16 mrt 2022 15:49 door Evert.
- Han Kortekaas
-
16 mrt 2022 18:14
@Gie
de oplossing zou u kunnen vinden onder mijn stukje proza MyHeritage problemen maar als dat niet lukt of er is iets anders aan de hand, dan bied ik altijd aan dat ik die gedcom toch probeer in te lezen.
Wilt u dat niet dan moet u wel vertellen wat het probleem is.
de oplossing zou u kunnen vinden onder mijn stukje proza MyHeritage problemen maar als dat niet lukt of er is iets anders aan de hand, dan bied ik altijd aan dat ik die gedcom toch probeer in te lezen.
Wilt u dat niet dan moet u wel vertellen wat het probleem is.
- Gie Belmans
- Auteur
22 mrt 2022 17:25
Dank, Evert, voor je reactie. Ik had dat mailadres zelf ergens in één of ander forumvenster gevonden, maar wou die persoon niet direct stalken. Inmiddels reageerde Han zelf en met zijn tips is de import gelukt. We kunnen beginnen "leren"...
Vriendelijke groet!
Gie
Vriendelijke groet!
Gie
- Gie Belmans
- Auteur
22 mrt 2022 17:31
Dag meneer.
Ik heb in de gedcom BOM toegevoegd aan de lijn 1 CHAR UTF-8, opnieuw geïmporteerd, EN daarbij het vinkje "Ongekende gegevens opnemen in notitie" uitgevinkt. Lukte direct voor alle 930 personen! En de onbekende gegevens staan wel degelijk (inclusief HTML-tags) in de notitie.
Oprechte dank!
Gie
Ik heb in de gedcom BOM toegevoegd aan de lijn 1 CHAR UTF-8, opnieuw geïmporteerd, EN daarbij het vinkje "Ongekende gegevens opnemen in notitie" uitgevinkt. Lukte direct voor alle 930 personen! En de onbekende gegevens staan wel degelijk (inclusief HTML-tags) in de notitie.
Oprechte dank!
Gie