- Bedankjes 0
trouwdatum
- Batavier
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
trouwdatum
09 mrt 2022 13:53
Het valt mij vandaag op dat datum, plaats en bron van trouwen (heel veel, maar niet bij alle personen uit mijn database !) zijn verwisseld !?
Wat zou daarvan de oorzaak kunnen zijn ?
Aldfaer versie 10.1 (19-10-2021)
Mappen, materiaal: staan op OneDrive
Verwijzingen staan op: OneDrive
Gisteren kreeg ik een (voor mij) vreemde foutmelding waarbij werd aangegeven het bestand niet te kunnen opslaan.
- na Controle gegevens en Bestand opschonen, kon weer 'gewoon' bestand worden opgeslagen.
Vriendelijke groet,
Arnold Batavier
Wat zou daarvan de oorzaak kunnen zijn ?
Aldfaer versie 10.1 (19-10-2021)
Mappen, materiaal: staan op OneDrive
Verwijzingen staan op: OneDrive
Gisteren kreeg ik een (voor mij) vreemde foutmelding waarbij werd aangegeven het bestand niet te kunnen opslaan.
- na Controle gegevens en Bestand opschonen, kon weer 'gewoon' bestand worden opgeslagen.
Vriendelijke groet,
Arnold Batavier
- Han Kortekaas
-
Re: trouwdatum
09 mrt 2022 14:27
Weet u heel zeker dat uw stamboom niet opgeslagen is/ gesynchroniseerd wordt in OneDrive.
Om zeker te zijn zou u een Veiligheidskopie even kunnen terugzetten om te kijken of het daar ook optreedt bij die personen.
Om zeker te zijn zou u een Veiligheidskopie even kunnen terugzetten om te kijken of het daar ook optreedt bij die personen.
- Batavier
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: trouwdatum
10 mrt 2022 09:18
Goede morgen Han,
Bedankt voor jouw reactie.
Ik had al aangegeven dat na het opschonen c.a. he opslaan weer normaal functioneerde. ik heb het nu nogmaals nagekeken en gezien dat de synchronisatie goed verloopt (allemaal groene vinkjes). Dus opgeslagen inclusief de foutieve data !
Ik heb net een oudere veiligheidskopie ingelezen, hierin zie ik die foutieve data gelukkig niet direct terug, maar zal wel wat data gaan missen.
De vraag blijft natuurlijk: hoe kan zo'n husseling van gegevens plaats vinden ?
Bedankt voor jouw reactie.
Ik had al aangegeven dat na het opschonen c.a. he opslaan weer normaal functioneerde. ik heb het nu nogmaals nagekeken en gezien dat de synchronisatie goed verloopt (allemaal groene vinkjes). Dus opgeslagen inclusief de foutieve data !
Ik heb net een oudere veiligheidskopie ingelezen, hierin zie ik die foutieve data gelukkig niet direct terug, maar zal wel wat data gaan missen.
De vraag blijft natuurlijk: hoe kan zo'n husseling van gegevens plaats vinden ?