- Bedankjes 0
Nieuwe versies (invoegtoepassingen) beschikbaar
- Walter Smulders
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Nieuwe versies (invoegtoepassingen) beschikbaar
26 feb 2022 02:02
Bij het opstarten van Aldfaer krijg ik telkens opnieuw de melding dat er nieuwe versies van een aantal invoegtoepassingen beschikbaar zijn.Elke keer dowload ik ze ... plichtbewust, maar Aldfaer blijft deze vraag steevast en hardnekkig opnieuw stellen.Hoe geraak ik hiervan af?
[Mijn Aldfaer-versie: 10.1 op een Windows 7 pro 64bit.]
[Mijn Aldfaer-versie: 10.1 op een Windows 7 pro 64bit.]
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Nieuwe versies (invoegtoepassingen) beschikbaar
26 feb 2022 09:18
Probeer eens de rapporten door bijwerken via Help > Verdsiebeheer invoegtoepassingen.
- Walter Smulders
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
26 feb 2022 15:29
Hallo JayCee,
dit lukt evenmin.
De 4 invoegtoepassingen blijven elk een versie lager dan de versies op de schermafbeelding
dit lukt evenmin.
De 4 invoegtoepassingen blijven elk een versie lager dan de versies op de schermafbeelding
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 feb 2022 18:28
Heb bij mij de update van betreffende invoegtoepassingen getest en zijn uitgevoerd zonder problemen.
Klikken op de betreffende invoegtoepassingen in het venster Versiebeheer zou de knop 'Bijwerken' moeten oplichten. Zo ja, klik op de knop. Zo niet, staan ze in de map Invoegtoepassingen?
Probeer desnoods opnieuw te installeren door in de 'Lijst alle invoegtoepassingen' (venster Versiebeheer invoegtoepassingen) op het rapport te klikken en vervolgens op de knop 'Intsalleer'.
Klikken op de betreffende invoegtoepassingen in het venster Versiebeheer zou de knop 'Bijwerken' moeten oplichten. Zo ja, klik op de knop. Zo niet, staan ze in de map Invoegtoepassingen?
Probeer desnoods opnieuw te installeren door in de 'Lijst alle invoegtoepassingen' (venster Versiebeheer invoegtoepassingen) op het rapport te klikken en vervolgens op de knop 'Intsalleer'.