- Bedankjes 0
stamboombestand aanmaken via groep met aparte materiaalmap
- Stefan Coenen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
stamboombestand aanmaken via groep met aparte materiaalmap
16 feb 2022 20:56
Ik wil voor een andere persoon een stamboombestand creëren vanuit een groep aangemaakt in mijn hoofdbestand. Deze werkwijze is mij bekend maar Ik wil tevens de gekoppelde materialen afzonderen in een aparte map, zodat ik hem het stamboombestand inclusief map met materialen kan bezorgen, dus enkel de materiaalbestanden die hem aanbelangen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: stamboombestand aanmaken via groep met aparte materiaalmap
16 feb 2022 22:42
Klik in het groepenvenster op Bewaar de groep als nieuw gedcom-bestand en plaats een vink bij materiaal in de instellingen voor export gedcom.
- Stefan Coenen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: stamboombestand aanmaken via groep met aparte materiaalmap
16 feb 2022 23:08
Jaycee,
Ik heb dit geprobeerd. Er wordt hiermee een gedcom bestand aangemaakt met verwijzingen naar materiaalbestanden, maar de materiaalbestanden op zich worden niet gekopieerd naar een nieuwe map die samen met de gedcom kan overhandigd worden. Het is niet de bedoeling om mijn hele materiaalmap ter beschikking te stellen.
Ik heb dit geprobeerd. Er wordt hiermee een gedcom bestand aangemaakt met verwijzingen naar materiaalbestanden, maar de materiaalbestanden op zich worden niet gekopieerd naar een nieuwe map die samen met de gedcom kan overhandigd worden. Het is niet de bedoeling om mijn hele materiaalmap ter beschikking te stellen.