- Bedankjes 0
zoon niet te koppelen aan vader
- philip willems
- Auteur
Lees minder
Lees meer
zoon niet te koppelen aan vader
10 feb 2022 11:01
Ik kom erachter dat bij het overzetten van de gedcom 1 persoon van een familie niet is meegenomen. De kinderen en de echtgenote staan er wel in. Nu heb ik deze persoon opnieuw ingevoerd. Gekoppeld aan echtgenote en aan de kinderen. Alles prima verlopen. Als ik dan deze man aan zijn ouders probeer te koppelen kan ik hem koppelen aan zijn vader. Probeer ik dan ook te koppelen aan de moeder dan krijg ik de melding, deze persoon heeft al een vader. Als ik dan weer loskoppen en of verwijder en alle stappen opnieuw doe maar dan eerst aan de moeder koppel, krijg ik dezelfde melding.
- G W Sandberg
Re: zoon niet te koppelen aan vader
10 feb 2022 12:11
Philip,
Dat komt me bekend voor.
Veelal staat geslacht of status kinderloos bij één van de betrokkenen foutief ingesteld.
Groeten, GIjs
Dat komt me bekend voor.
Veelal staat geslacht of status kinderloos bij één van de betrokkenen foutief ingesteld.
Groeten, GIjs
- Han Kortekaas
-
10 feb 2022 12:38
Gijs zegt het goed; volgens het plaatje staat de moeder als 'man' te boek.
- philip willems
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
11 feb 2022 13:25
dat was het inderdaad. Bedankt en ik ben blij dat ik een plaatje erbij heb gedaan.
Blijft echter vreemd dat deze persoon bij het overzetten eruit is gevallen. Hoop dat er niet nog meer tussen zitten
Blijft echter vreemd dat deze persoon bij het overzetten eruit is gevallen. Hoop dat er niet nog meer tussen zitten