- Bedankjes 0
Hoofdvenster en personenlijst
- HAJ
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Hoofdvenster en personenlijst
04 feb 2022 21:02
Goedenavond,
Bij het opstarten van Aldfaer kreeg ik tot vandaag toe uitsluitend het hoofdscherm te zien. Daarna kon ik in de menubalk kiezen voor Personenlijst enzovoorts. Nu krijg ik bij het opstarten van Aldfaer een gesplitst scherm te zien van zowel het hoofdscherm als de Personenlijst. Ik kan me niet herinneren iets aangepast te hebben. Heeft iemand hier een verklaring voor en weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken? Bij voorbaat dank voor uw reactie,
Vriendelijke groet, Hennie
Bij het opstarten van Aldfaer kreeg ik tot vandaag toe uitsluitend het hoofdscherm te zien. Daarna kon ik in de menubalk kiezen voor Personenlijst enzovoorts. Nu krijg ik bij het opstarten van Aldfaer een gesplitst scherm te zien van zowel het hoofdscherm als de Personenlijst. Ik kan me niet herinneren iets aangepast te hebben. Heeft iemand hier een verklaring voor en weet iemand hoe ik dat ongedaan kan maken? Bij voorbaat dank voor uw reactie,
Vriendelijke groet, Hennie
- Ruud de Ruiter
-
Re: Hoofdvenster en personenlijst
04 feb 2022 21:41
Toch wel iets veranderd.
Instellingen > Vensters > Hoofdvenster > vink Personenlijst verwijderen
Instellingen > Vensters > Hoofdvenster > vink Personenlijst verwijderen
- HAJ
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Hoofdvenster en personenlijst
05 feb 2022 16:32
Je hebt helemaal gelijk Ruud. Kwam toevallig vandaag ook een vraag tegen op FB in de groep Stamboomprogramma's, weliswaar een andere maar met dezelfde oplossing. Bedankt en fijne dag,