- Bedankjes 0
Matches
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Matches
12 jan 2022 17:33
Bij het klikken op het groen vierkantje krijg ik via My Heritage een venster met uitnodiging door Facebook voor een gratis proefperiode.
Ook het doorsturen van het gedcom bestand.
Ik wil geen facebook gedoe ( agressief) maar hoe geraak ik hier van af?
Ook het doorsturen van het gedcom bestand.
Ik wil geen facebook gedoe ( agressief) maar hoe geraak ik hier van af?
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 13
Re: Matches
12 jan 2022 21:18
ga naar extra, instellingen en haal bij on-line diensten het vinkje weg bij "gebruik on-line diensten"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marc Seeuws
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
13 jan 2022 13:10
OK heb ik zo gedaan maar dan zijn ook mijn groene matches verdwenen vroeger kon ik rechtstreeks naar My heritage en nu zit Facebook ertussen en die wil ik niet
- Ruud de Ruiter
-
13 jan 2022 15:54 - 13 jan 2022 15:59
Dat is een actie van My Heritage en is niet de verantwoording van Aldfaer. Klaag derhalve bij MH.
Opmerking: volgens mij is dit een éénzijdige afwijking van de "overeenkomst" die de "koppeling" als resultaat had. Daarom de suggestie dit "feature" te verwijderen.
MH doet éénzijdig iets, dan kan men anderzijds hetzelfde doen.
Overigens MH kan in Frankrijk een forse boete verwachten. Reden is de commerciële verkoop van DNA testen, hetgeen in Frankrijk wettelijk verboden is.
Opmerking: volgens mij is dit een éénzijdige afwijking van de "overeenkomst" die de "koppeling" als resultaat had. Daarom de suggestie dit "feature" te verwijderen.
MH doet éénzijdig iets, dan kan men anderzijds hetzelfde doen.
Overigens MH kan in Frankrijk een forse boete verwachten. Reden is de commerciële verkoop van DNA testen, hetgeen in Frankrijk wettelijk verboden is.
Laatst bewerkt 13 jan 2022 15:59 door Ruud de Ruiter.