overdracht stamboom naar opvolger

• Nico Bruffaerts
  • Auteur

overdracht stamboom naar opvolger

20 dec 2021 20:53
Hoe draag ik mijn stamboom over naar ander familielid?

Lees meer

Re: overdracht stamboom naar opvolger

20 dec 2021 23:10 - 20 dec 2021 23:13
Ik neem aan dat het familielid Aldfaer op een pc heeft. Zo ja, maak een veiligheidskopie en stuur ze op als bijlage van een e-mail. Is het bestand te groot dan via een memo stick of gebruik maken van een transferprogramma zoals bv WeTransfer.
Laatst bewerkt 20 dec 2021 23:13 door JayCee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nico Bruffaerts

• Francke

21 dec 2021 12:15
Vergeet niet in Instellingen - Veiligheidskopie Inclusief materiaal aan te vinken, want
u kunt alleen bij een handmatige VK het materiaal meenemen in een VK, zie handleiding:

'Gelet op de huidige back-up mogelijkheden is besloten om met ingang van versie 7.0 geen Materiaal meer op te nemen in de automatische veiligheidskopie, etc etc.

PS Let ook even op het pad van het materiaal, het is slechts een gedeelte wat wordt meegenomen.

• Nico Bruffaerts
  • Auteur

20 okt 2022 20:56
Dank U voor de snelle reactie, en kan ikzelf Aldfaer verder blijven aanvullen ?

Lees meer

20 okt 2022 21:35
U kunt Aldfaer zeker blijven aanvullen doch is het niet aanbevolen dat beiden gebruikers dit tegelijkertijd doen.

Lees meer

21 okt 2022 08:16
Nico,
Met nadruk: Geen goed idee om te blijven aanvullen
Dat gaat vroeg of laat (eerder vroeg) problemen geven en verschillen tussen de geregistreerde gegevens opleveren.

De persoon aan wie u overdraagt wordt de beheerder en alleen deze dient nieuwe informatie toe te voegen. Om uw bestand up-to-date te houden dient deze beheerder u regelmatig een kopie van de *.aldf stamboombestand plus eventueel nieuw materiaal toe te sturen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nico Bruffaerts

Gemaakt door Kunena