- Bedankjes 0
functie "uitzoeken"
- Peter Wiss
- Auteur
Lees minder
Lees meer
functie "uitzoeken"
19 dec 2021 19:41
Als ik op de knop "Diversen" klik en bijv. geboorte aanklik, verwacht ik bij "Stamboom" m "Onderhoud" "Uitzoeken" "Zoek"die persoon weer vermeld te zien. Dat is echter niet zo. Het is wel het geval, als ik een leeg veld daaronder aanklik, en het lege veld vul. Wat doe ik fout?
- Ruud de Ruiter
-
Re: functie "uitzoeken"
19 dec 2021 20:24
Onderhoud > Uizoeken geeft alleen een resultaat als één van de 3 vrij toe te kennen is aangevinkt en ingevuld is.
Is één van 4 vaste functies aangevinkt wordt dit door het vergrootglas in de personen lijst, indien geactiveerd, in de kolom Symbolen getoond
Is één van 4 vaste functies aangevinkt wordt dit door het vergrootglas in de personen lijst, indien geactiveerd, in de kolom Symbolen getoond
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter Wiss
- Paul Kallenberg
Re: functie "uitzoeken"
19 dec 2021 20:28
Peter,
Via Stamboom -> Onderhoud kan je teksten vinden die je hebt ingevuld. Bij het onderdeel Uitzoeken gaat het dan om de teksten die je daar in een invulveld hebt gezet.
Om de personen te vinden bij wie Uitzoeken -> Geboorte is aangevinkt ga je naar Stamboom -> Zoeken. In het venster dat dan verschijnt kies je in het bovenste veld Diversen; dan in het tweede veld Uitzoeken geboorte; en in het derde veld Ja. Klik dan op OK en je krijgt de betreffende personen te zien.
Paul
Via Stamboom -> Onderhoud kan je teksten vinden die je hebt ingevuld. Bij het onderdeel Uitzoeken gaat het dan om de teksten die je daar in een invulveld hebt gezet.
Om de personen te vinden bij wie Uitzoeken -> Geboorte is aangevinkt ga je naar Stamboom -> Zoeken. In het venster dat dan verschijnt kies je in het bovenste veld Diversen; dan in het tweede veld Uitzoeken geboorte; en in het derde veld Ja. Klik dan op OK en je krijgt de betreffende personen te zien.
Paul
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Peter Wiss