- Bedankjes 996
Feiten kopiëren
- Freddy Zwerus
- Auteur
Feiten kopiëren
19 nov 2021 02:05
Is er een manier om eenmaal ingevoerde feiten te kopiëren naar een andere persoon?
Ik een groot aantal feiten van het soort "Adres" toegevoegd bij een persoon, maar ben bij invoeren vergeten deze te kopiëren naar de partner van die persoon. En al zo'n feit eenmaal ingevoerd, kan ik geen mogelijkheid tot kopiëren ontdekken.
Ik een groot aantal feiten van het soort "Adres" toegevoegd bij een persoon, maar ben bij invoeren vergeten deze te kopiëren naar de partner van die persoon. En al zo'n feit eenmaal ingevoerd, kan ik geen mogelijkheid tot kopiëren ontdekken.
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Feiten kopiëren
19 nov 2021 07:41 - 19 nov 2021 07:46
Helaas, het is niet mogelijk om achteraf een ingevoerd feit bij naaste familie toe te voegen.
N.B. dit is al in het verleden aangemeld
Ook aanpassingen van een bestaand feit kunnen niet "doorgekoppeld" worden
N.B. dit is al in het verleden aangemeld
Ook aanpassingen van een bestaand feit kunnen niet "doorgekoppeld" worden
Laatst bewerkt 19 nov 2021 07:46 door Ruud de Ruiter. Reden: aanvulling bestaand
- Paul Kallenberg
19 nov 2021 09:40 - 19 nov 2021 09:51
Ook aanpassingen van een bestaand feit kunnen niet "doorgekoppeld" worden.
Dat kan wel als het Ouders, Partners, Broers / zussen en/of Kinderen betreft en de bestaande feiten overeenkomen.
Paul
Dat kan wel als het Ouders, Partners, Broers / zussen en/of Kinderen betreft en de bestaande feiten overeenkomen.
Paul
Laatst bewerkt 19 nov 2021 09:51 door Paul Kallenberg.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
19 nov 2021 11:24
Freddy,
Als de feit vergeten is bij één persoon, dan opnieuw invoeren. Zijn er meerdere personen kan u best de feit verwijderen, desnoods na een uitgebreide notitie naar kladblok te kopiëren, en vervolgens opnieuw invoeren voor alle personen.
Als de feit vergeten is bij één persoon, dan opnieuw invoeren. Zijn er meerdere personen kan u best de feit verwijderen, desnoods na een uitgebreide notitie naar kladblok te kopiëren, en vervolgens opnieuw invoeren voor alle personen.