- Bedankjes 1024
Geen Parenteelt maken
- B.v.Soomeren
- Auteur
Geen Parenteelt maken
18 nov 2021 16:46
Hallo ik ben na een tijdje weer begonnen met onze stambomen. Nu wil ik een tekst afdruk maken van b.v. een Parenteeld.
Ik krijg de volgende melding.
Het Bestand C:Aldfaer\Aldfaer \ 1637164553\fout.htm wordt door een ander proces gebruikt.
Schakel automatiche backup- en synchronisatieprocessen uit voor map C:\Aldfaer\Aldfaer
.
In de directoriesik C:Aldfaer vind ik wel het bovenstaande cijfers als ik die wis komt er weer een ander cijfer reeks.
Graag u hulp waar vind ik dat
Ik krijg de volgende melding.
Het Bestand C:Aldfaer\Aldfaer \ 1637164553\fout.htm wordt door een ander proces gebruikt.
Schakel automatiche backup- en synchronisatieprocessen uit voor map C:\Aldfaer\Aldfaer
.
In de directoriesik C:Aldfaer vind ik wel het bovenstaande cijfers als ik die wis komt er weer een ander cijfer reeks.
Graag u hulp waar vind ik dat
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Geen Parenteelt maken
18 nov 2021 17:29
U heeft een afwijkende installatie van de standaard. In C:\Aldfaer mag niets anders staan dan de installatiemappen.
Controleer de instellingen Bestanden voor rapportuitvoer, welke standaard C:\Gebruikers\uwgebruikersnaam\Documensten\Aldfaer\Rapportuitvoer
Controleer de instellingen Bestanden voor rapportuitvoer, welke standaard C:\Gebruikers\uwgebruikersnaam\Documensten\Aldfaer\Rapportuitvoer
- B.v.Soomeren
- Auteur
19 nov 2021 11:12
Hallo bedankt voor u snelle reactie. Heb Aldfaer 7.2 op nieuw geïnstalleerd heeft geen oplossing gebracht. Alles is gezet in C:\Usrs\gebruiker\Docoments\Aldfaer\Raportuitvoer \Infoegtoepassingen.
Of C:\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\e.d
Heb Aldfaer via uninstal in de dir C:/aldfaer verwijderd. Staat nu weer inde zelfde Dir.
Mijn bestanden heb ik naar een andere schijf gezet.
Wat Doe ik niet goed. Staat dat maken van een Backup- en het Syngronisatieproces niet in het programma.
Mvg. Bob
Of C:\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\e.d
Heb Aldfaer via uninstal in de dir C:/aldfaer verwijderd. Staat nu weer inde zelfde Dir.
Mijn bestanden heb ik naar een andere schijf gezet.
Wat Doe ik niet goed. Staat dat maken van een Backup- en het Syngronisatieproces niet in het programma.
Mvg. Bob
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
19 nov 2021 11:32
Wat u niet goed doet is de installatie en de instellingen. Een eerdere versie opnieuw installeren heeft geen zin.
Een gedetailleerde beschrijving van hoe de istallatie er moet uitzien kan u vinden in de Help>Documentatie>Contents>Alle functies op een rij >"Standaardmappen"
In de instellingen controleren op de paden overeenkomstig zijn.
Komt u er niet uit, stuur mij dan een mail. Mijn adres is te vinden door op mijn naam te klikken en vervolgens op het zwarte envelopje.
Een gedetailleerde beschrijving van hoe de istallatie er moet uitzien kan u vinden in de Help>Documentatie>Contents>Alle functies op een rij >"Standaardmappen"
In de instellingen controleren op de paden overeenkomstig zijn.
Komt u er niet uit, stuur mij dan een mail. Mijn adres is te vinden door op mijn naam te klikken en vervolgens op het zwarte envelopje.