Geen Parenteelt maken

• B.v.Soomeren
  • Auteur

Geen Parenteelt maken

18 nov 2021 16:46
Hallo ik ben na een tijdje weer begonnen met onze stambomen. Nu wil ik een tekst afdruk maken van b.v. een Parenteeld.
Ik krijg de volgende melding.
Het Bestand C:Aldfaer\Aldfaer \ 1637164553\fout.htm wordt door een ander proces gebruikt.

Schakel automatiche backup- en synchronisatieprocessen uit voor map C:\Aldfaer\Aldfaer

.
In de directoriesik C:Aldfaer vind ik wel het bovenstaande cijfers als ik die wis komt er weer een ander cijfer reeks.

Graag u hulp waar vind ik dat

Lees meer

Re: Geen Parenteelt maken

18 nov 2021 17:29
U heeft een afwijkende installatie van de standaard. In C:\Aldfaer mag niets anders staan dan de installatiemappen.
Controleer de instellingen Bestanden voor rapportuitvoer, welke standaard C:\Gebruikers\uwgebruikersnaam\Documensten\Aldfaer\Rapportuitvoer

• B.v.Soomeren
  • Auteur

19 nov 2021 11:12
Hallo bedankt voor u snelle reactie. Heb Aldfaer 7.2 op nieuw geïnstalleerd heeft geen oplossing gebracht. Alles is gezet in C:\Usrs\gebruiker\Docoments\Aldfaer\Raportuitvoer \Infoegtoepassingen.
Of C:\Aldfaer-sjablonen\Aldfaer-rapporten\e.d
Heb Aldfaer via uninstal in de dir C:/aldfaer verwijderd. Staat nu weer inde zelfde Dir.
Mijn bestanden heb ik naar een andere schijf gezet.
Wat Doe ik niet goed. Staat dat maken van een Backup- en het Syngronisatieproces niet in het programma.
Mvg. Bob

Lees meer

19 nov 2021 11:32
Wat u niet goed doet is de installatie en de instellingen. Een eerdere versie opnieuw installeren heeft geen zin.
Een gedetailleerde beschrijving van hoe de istallatie er moet uitzien kan u vinden in de Help>Documentatie>Contents>Alle functies op een rij >"Standaardmappen"
In de instellingen controleren op de paden overeenkomstig zijn.
Komt u er niet uit, stuur mij dan een mail. Mijn adres is te vinden door op mijn naam te klikken en vervolgens op het zwarte envelopje.

Lees meer

27 nov 2021 17:45
Buiten de forum om opgelost door e.e.a. in de instellingen aan te passen.

Gemaakt door Kunena