- Bedankjes 1024
scherm
- casteleyn
- Auteur
scherm
13 nov 2021 10:22
Kan het scherm met notities niet meer zichtbaar maken. Zo kan ik ingebrachte notities niet meer zien.
Het linker deel van het scherm, kinderen en ouders kan ik wel nog op en neer schuiven. Ook breder maken enz.
De pijltjes verschijnen wel op het scherm, maar willen niet opschuiven.
Verwijderen en herinstallatie Aldfaer heeft niet geholpen.
Het linker deel van het scherm, kinderen en ouders kan ik wel nog op en neer schuiven. Ook breder maken enz.
De pijltjes verschijnen wel op het scherm, maar willen niet opschuiven.
Verwijderen en herinstallatie Aldfaer heeft niet geholpen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: scherm
13 nov 2021 10:36
Probeer met; voor versie 10 druk op toetsen Ctrl+F11, versie 8.1 de toets F11.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: casteleyn
- Han Kortekaas
-
13 nov 2021 10:36
Kijk eens of onder Extra -> Instellingen -> Hoofdvenster wel een vinkje staat bij 'Notities zichtbaar".
- Ruud de Ruiter
-
13 nov 2021 11:38
Het betreft hier "onderschrift" en geen notitie
De cursor geeft het probleem aan. Sleep de lijn naar boven of verwijder in C:\Aldfaer Aldaer.iniprogram en/of Aldfaer.ini (of in de locatie waar Aldfaer is geïnstalleerd)
De cursor geeft het probleem aan. Sleep de lijn naar boven of verwijder in C:\Aldfaer Aldaer.iniprogram en/of Aldfaer.ini (of in de locatie waar Aldfaer is geïnstalleerd)
- Han Kortekaas
-
13 nov 2021 11:47
Als het een Onderschrift betreft van een foto dan werkt dit uiteraard alleen maar als er een foto gekoppeld is bij de persoon.
Dan moet je vooral niet de ini bestandjes verwijderen.
Dan moet je vooral niet de ini bestandjes verwijderen.
- Ruud de Ruiter
-
- casteleyn
- Auteur
- Ruud de Ruiter
-
- casteleyn
- Auteur
14 nov 2021 16:57
Antwoord van JeeCee
druk op toetsen Ctrl+F11, Dit verhielp het. Ik dacht dat antwoorden op zijn bericht daaronder ging komen.
druk op toetsen Ctrl+F11, Dit verhielp het. Ik dacht dat antwoorden op zijn bericht daaronder ging komen.