- Bedankjes 1024
Groep(en) benaderen
- E.M. Rijkers
- Auteur
Groep(en) benaderen
14 okt 2021 18:32
Plotseling doet zich het volgende voor.
Als ik op de tab 'groepen' klik, krijg ik een foutmelding ádres 00000000000'.
Dit blijft zo. Hoe kan ik dat herstellen?
Verder: ik selecteerde een persoon met voornaam: Gezina Catharina Maria
Het viel op dat Catharina met een kleine letter stond.
Pogingen om dit te herstellen hadden geen resultaat.
Steeds wordt het weer een kleine c.
Wel lukt het als ik 2 spaties laat voorgaan aan deze naam.
Haal ik daarna 1 spatie weer weg dan wordt de hoofdletter weer een kleine.
Misschien hebben deze dingen met elkaar te maken.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Groep(en) benaderen
14 okt 2021 21:53
Heeft u wel Stamboom -> Bestandscontrole en -reparatie gedraaid en een tweede Stamboom -> Opschonen?
Hoeveel groepen heeft u?
De naam corrigeren via Stamboom > Onderhoud > Voor- en roepnaam > selecteer de naam > knop tekst wijzigen.
Hoeveel groepen heeft u?
De naam corrigeren via Stamboom > Onderhoud > Voor- en roepnaam > selecteer de naam > knop tekst wijzigen.
- E.M. Rijkers
- Auteur
15 okt 2021 11:41
Ik heb beide acties zelfs 2 keer uitgevoerd, maar geen resultaat. Fout op adres 529EB4.
Er stonden 3 groepen klaar. Deze heb ik afgelopen dagen gewoon kunnen benaderen, maar gisteren plotseling niet meer.
Ik hoop dat je een oplossing weet.
Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.
Er stonden 3 groepen klaar. Deze heb ik afgelopen dagen gewoon kunnen benaderen, maar gisteren plotseling niet meer.
Ik hoop dat je een oplossing weet.
Alvast hartelijk dank voor de genomen moeite.
- Bruynseels
03 jan 2022 18:20E.M. Rijkers schreef : Plotseling doet zich het volgende voor.
Ik heb bijna hetzelfde probleem als E.M. Rijkers zijn eerste vraag. Als ik klik op het icoontje om een groep aan te maken verschijnt er een venster met de melding: "Acces violation at address 00529F50 in module 'Aldfaer.exe'. Raed of address 00000000."
Ik heb ook al meerdere keren een bestandscontrole en -reparatie gedaan evenals bestand opschonen maar niets heeft geholpen.
Als ik op een ander laptop een veiligheidscopie inlees doet zich hetzelfde voor.
Is het mogelijk dat er iets mis is met de versie 10.1? In een versie 8.1 die nog op een oude computer staat heb ik daar geen last van.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Op voorhand al mijn oprechte dank.
- Han Kortekaas
-
- Bruynseels
03 jan 2022 20:05
Neen. Slechts twee. Ik weet graag hoeveel personen ik invoer op een dag en op een jaar. Die daggroep wordt elke dag verwijderd en een nieuwe aangemaakt.
Ik heb een bestand van 470.000 personen.
Als iemand mijn hulp vraagt over een bepaalde familie gebruik ik ook groepen om dan via gedcom een nieuwe stamboom aan te maken en die persoon zo verder te helpen.
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Vriendelijke groeten, Bruynseels Robert.
Ik heb een bestand van 470.000 personen.
Als iemand mijn hulp vraagt over een bepaalde familie gebruik ik ook groepen om dan via gedcom een nieuwe stamboom aan te maken en die persoon zo verder te helpen.
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Vriendelijke groeten, Bruynseels Robert.
- Han Kortekaas
-
03 jan 2022 22:34
Robert,
ik begrijp dat die twee groepen met een selectie via een formule vast te stellen zijn. Dus redelijk snel weer te maken zijn.
Ik stel voor dat je die twee groepen verwijdert, waarna je Stamboom -> Opschonen én Bestandscontrole en -reparatie draait gevolgd door afsluiten + opslaan en daarna weer openen en de groepen weer aanmaken.
ik begrijp dat die twee groepen met een selectie via een formule vast te stellen zijn. Dus redelijk snel weer te maken zijn.
Ik stel voor dat je die twee groepen verwijdert, waarna je Stamboom -> Opschonen én Bestandscontrole en -reparatie draait gevolgd door afsluiten + opslaan en daarna weer openen en de groepen weer aanmaken.
- Bruynseels
04 jan 2022 08:15
Het probleem zit vroeger. Ik kan geen groepen verwijderen of enige andere handeling doen omdat, als ik op het icoon groepen klik de melding: "Acces violation at address 00529F50 in module 'Aldfaer.exe'. Raed of address 00000000." krijg. Ik kan dus geen enkele handeling uitvoeren bij de groepen. Als ik in het pop up venster op ok klik kan ik wel gewoon verder doen waarmee ik bezig was. Het probleem zit dus enkel bij het aanklikken van "groepen".