- Bedankjes 0
afbeelding naast het kopje Parenteel
- Nicolette Meijer-Jentink
- Auteur
Lees minder
Lees meer
afbeelding naast het kopje Parenteel
06 okt 2021 16:18
Mijn familie heeft een familiewapen en ik zou graag een afbeelding daarvan naast het kopje Parenteel zetten. Hoe doe ik dat?
- Han Kortekaas
-
Re: afbeelding naast het kopje Parenteel
06 okt 2021 17:17
Het plaatsen van het familiewapen links in de kop van het woordje Parenteel is niet makkelijk aan te passen.
Als suggestie zou u het wapen, ongetwijfeld een *.jpg bestand, koppelen aan de proband van de lijst en dan zorgen dat die foto vooraan alle foto's van die persoon staan.
Als suggestie zou u het wapen, ongetwijfeld een *.jpg bestand, koppelen aan de proband van de lijst en dan zorgen dat die foto vooraan alle foto's van die persoon staan.
- Nicolette Meijer-Jentink
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
06 okt 2021 17:57
Dank, het staat dan wel niet naast het kopje, maar wel direct er onder. Dat is ook oké wat mij betreft.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
06 okt 2021 20:03
Nicolette,
Had u iets zoals in de bijlage in gedachte, dan kan ik u helpen. Let wel, het zal niet door het Aldfaerrapport gegenereerd worden maar door een ingreep in de script ervan. Heeft u interessen stuur mij dan een mail op het adres te vinden door klik op mijn naam en vervolgens op de zwarte enveloppe.
Had u iets zoals in de bijlage in gedachte, dan kan ik u helpen. Let wel, het zal niet door het Aldfaerrapport gegenereerd worden maar door een ingreep in de script ervan. Heeft u interessen stuur mij dan een mail op het adres te vinden door klik op mijn naam en vervolgens op de zwarte enveloppe.