- Bedankjes 0
bestanden van oudere versies (7.2) overzetten naar huidige.
- Eddy Westra
- Auteur
Lees minder
Lees meer
bestanden van oudere versies (7.2) overzetten naar huidige.
23 sep 2021 08:30
Goede morgen,
ik heb bestanden op CD staan van 2010 en later, maar wanneer ik ze terug wil nazien moet ik ze converteren naar de 7.2 versie.
Dat is me nog altijd niet gelukt.
Sorry voor mijn onkunde.
Met dank en de groeten,
eddy
ik heb bestanden op CD staan van 2010 en later, maar wanneer ik ze terug wil nazien moet ik ze converteren naar de 7.2 versie.
Dat is me nog altijd niet gelukt.
Sorry voor mijn onkunde.
Met dank en de groeten,
eddy
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: bestanden van oudere versies (7.2) overzetten naar huidige.
23 sep 2021 11:03
Eerst kopiƫren naar de map in C:\Users\uwnaam\Documents \Aldfaer\Stambomen. Vervolgens naar Bestand > Zoek Aldfaer-bestanden waaruit de versie waarin de stamboom gemaakt is kan gevonden worden. Is het versie 6.2 dan moet het eerst in versie 7.2 geconverteerd moet worden; dat betekent dat u versie 7.2
hier kunt downloaden
en dan installeren conform het standaard pad C:\Aldfaer.
Vervolgens opent u uw stamboom mocht Aldfaer dat niet doen, waarna een conversie volgt.
Zorg dat bij Instellingen het vinkje staat bij 'controleer bij start op updates'. Sluit af, waarna de versie 8.0 zichzelf aandient bij de volgende start van Aldfaer.
Vervolgens opent u uw stamboom mocht Aldfaer dat niet doen, waarna een conversie volgt.
Zorg dat bij Instellingen het vinkje staat bij 'controleer bij start op updates'. Sluit af, waarna de versie 8.0 zichzelf aandient bij de volgende start van Aldfaer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Eddy Westra