- Bedankjes 1634
Feiten worden niet meer weergegeven
- Bert
- Auteur
Feiten worden niet meer weergegeven
11 sep 2021 14:28 - 11 sep 2021 14:45
sinds eergisteren na de update naar versie 10.0.2. bonusrapporten zijn mijn feiten die ik toegevoegd had bij de personen allemaal verdwenen op het programma op mijn PC. Uitgezonderd de linken waar de personen getuigen van waren. Maar dus adressen, beroepen vermeldingen alles is niet meer zichtbaar.
Diezelfde versie staat ook op mij laptop en daar kan ik die feiten wel zien.
Bij de opstart vandaag viel me wel op dat het programma vastgelopen was, en heb ik alles moeten afsluiten en terug opstarten.
Ondertussen heb ik een deel toevoegingen gedaan, maar het viel me vandaag op dat de feiten dus weg zijn. nieuwe toevoegen gaat wel. Kan ik die feiten terug genereren of is dit een bug in versie 10?
Ik heb ondertussen wel een vorige veiligheidskopie erbij genomen, maar het werk van ettelijke uren vandaag is verloren.
Diezelfde versie staat ook op mij laptop en daar kan ik die feiten wel zien.
Bij de opstart vandaag viel me wel op dat het programma vastgelopen was, en heb ik alles moeten afsluiten en terug opstarten.
Ondertussen heb ik een deel toevoegingen gedaan, maar het viel me vandaag op dat de feiten dus weg zijn. nieuwe toevoegen gaat wel. Kan ik die feiten terug genereren of is dit een bug in versie 10?
Ik heb ondertussen wel een vorige veiligheidskopie erbij genomen, maar het werk van ettelijke uren vandaag is verloren.
Laatst bewerkt 11 sep 2021 14:45 door Bert.
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Feiten worden niet meer weergegeven
11 sep 2021 14:50
Een update naar de Bonusrapporten kan nimmer iets beïnvloeden in de opgeslagen gegevens. Rapportages zijn niet in staat gegevens in de database te muteren.
Er is eerder sprake van het terugzetten van een veiligheidskopie, of een kopie van de stamboom op uw laptop naar de desktop.
U zou nog kunnen proberen op van de nieuwe toevoegingen een aparte gedcom te maken en die toe te voegen aan de veiligheidskopie of aan een kopie van uw laptop.
Als een programma vastloopt heeft dat een reden; zijn het uw instellingen van de desktop; liep er tegelijkertijd een Windows update, ???
Er is eerder sprake van het terugzetten van een veiligheidskopie, of een kopie van de stamboom op uw laptop naar de desktop.
U zou nog kunnen proberen op van de nieuwe toevoegingen een aparte gedcom te maken en die toe te voegen aan de veiligheidskopie of aan een kopie van uw laptop.
Als een programma vastloopt heeft dat een reden; zijn het uw instellingen van de desktop; liep er tegelijkertijd een Windows update, ???
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Bert
- Bert
- Auteur
Re: Feiten worden niet meer weergegeven
11 sep 2021 15:15
Er waren inderdaad enkele zaken die tegelijk liepen, geen Windows update. Waarschijnlijk heb ik dan te vroeg het programma willen opstarten. Ik ga op veiligheid spelen en handmatig het verloren werk terug toevoegen. Even een stressmomentje en nu met goede moed er terug aanvullen. Bedankt.