- Bedankjes 0
Rare afsluitng Aldfaer
- Cees Feringa
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Rare afsluitng Aldfaer
03 sep 2021 12:46
Als ik Aldfaer wil afsluiten zonder eerst op te slaan (icoon of cntr-s) dan vraagt het programma netjes Wijzigingen opslaan?. Na ja te hebben aangeklikt krijg ik (na de veiligheidskopie-aktie) "abnormal program termination" en sluit het programma.
Bij opnieuw starten krijg ik dan de informatie dat het bestand niet exclusief kan worden geopend.
Verder werkt alles gewoon. Ik heb er verder ook geen last van. Normaliter heb ik opgeslagen voordat ik afsluit.
Ik wilde deze bijzonderheid toch even melden.
Bij opnieuw starten krijg ik dan de informatie dat het bestand niet exclusief kan worden geopend.
Verder werkt alles gewoon. Ik heb er verder ook geen last van. Normaliter heb ik opgeslagen voordat ik afsluit.
Ik wilde deze bijzonderheid toch even melden.
- Han Kortekaas
-
Re: Rare afsluitng Aldfaer
03 sep 2021 15:08
Heeft u wel eens Stamboom opschonen en Stamboom bestandscontrole en -reparatie gedraaid?
Ik sluit Aldfaer altijd af met het kruisje rechtsboven en dan wordt alles opgeslagen met een daarop volgende veiligheidskopie.
Ik sluit Aldfaer altijd af met het kruisje rechtsboven en dan wordt alles opgeslagen met een daarop volgende veiligheidskopie.
- Cees Feringa
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Rare afsluitng Aldfaer
03 sep 2021 17:40
Zeker, ik gebruik aldfaer al vanaf versie 3, toen voor het eerst een apar,t veld voor het beroep werd ingevoerd. Wellicht heeft e.e.a. te maken met een upgrade naar windows 10.?