- Bedankjes 996
twee keer aangemeld hier
- Patricia
- Auteur
twee keer aangemeld hier
13 aug 2021 12:35
Beste helpdesk, ik heb me gisteren aangemeld voor dit forum, ben ook twee onderwerpen gestart (eentje loopt nog, andere mag op slot) en kon 's avonds ineens niet meer inloggen. Mijn account was geblokkeerd, of ik had mijn aanmelding nog niet geactiveerd.
Ik heb me vandaag dus onder dezelfde naam, met een iets andere gebruikersnaam en op een ander mailadres van mij, nogmaals aangemeld.
Ik kan nu weer vooruit, maar ik krijg niets in de mail om mijn aanmelding te activeren. Moet ik me nu zorgen maken over een eventuele blokkade vanavond? Ik heb niet een onbeperkt aantal mailadressen om me hier aan te melden en zonder account kun je hier geen vragen stellen. Ik zou dus graag lid blijven, maar hoe voorkom ik dat ik er een tweede keer uit wordt gegooid?
Ik heb me vandaag dus onder dezelfde naam, met een iets andere gebruikersnaam en op een ander mailadres van mij, nogmaals aangemeld.
Ik kan nu weer vooruit, maar ik krijg niets in de mail om mijn aanmelding te activeren. Moet ik me nu zorgen maken over een eventuele blokkade vanavond? Ik heb niet een onbeperkt aantal mailadressen om me hier aan te melden en zonder account kun je hier geen vragen stellen. Ik zou dus graag lid blijven, maar hoe voorkom ik dat ik er een tweede keer uit wordt gegooid?
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: twee keer aangemeld hier
13 aug 2021 12:40
Patricia
Ik denk dat je niet opnieuw hebt ingelogd en/of niet de "onthoudt mij" functie gebruikt hebt.
Ik denk dat je niet opnieuw hebt ingelogd en/of niet de "onthoudt mij" functie gebruikt hebt.
- Patricia
- Auteur
13 aug 2021 12:53
Ik had wel de onthoud mij-functie aangevinkt, maar die deed niks. Als mijn laptop vene in slaap viel, moest ik daarna weer inloggen om reacties te kunnen geven op de hulp die me geboden werd.
Ik heb me niet officieel uitgelogd, misschien dat daar een probleem mee was. Ik ben eruit gegooid, terwijl ik nog ingelogd (maar 'in slaap' ) was.
Vanmorgen kon ik me ook niet opnieuw inloggen. Ik kreeg net als gisteravond de melding: uw account is geblokkeerd, of nog niet geactiveerd (of zoiets).
Vandaar dat ik maar een hele nieuwe aanmelding heb gedaan, maar als ik niet weet wat er gisteren mis ging, gebeurt dat vandaag misschien nog een keer?
Ik heb me niet officieel uitgelogd, misschien dat daar een probleem mee was. Ik ben eruit gegooid, terwijl ik nog ingelogd (maar 'in slaap' ) was.
Vanmorgen kon ik me ook niet opnieuw inloggen. Ik kreeg net als gisteravond de melding: uw account is geblokkeerd, of nog niet geactiveerd (of zoiets).
Vandaar dat ik maar een hele nieuwe aanmelding heb gedaan, maar als ik niet weet wat er gisteren mis ging, gebeurt dat vandaag misschien nog een keer?
- Webmaster
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 9
13 aug 2021 13:42
Mijn excuus, ik heb uw naam verward met hackers. Uw oude account is vrijgegeven.
- Patricia
- Auteur
13 aug 2021 14:08
Kan gebeuren. Dan lag het gelukkig niet aan mij 
Ik ben nu wel 2x lid hier. Kan ik zelf een account verwijderen?
Ik ben nu wel 2x lid hier. Kan ik zelf een account verwijderen?