- Bedankjes 0
Niet te openen gegevens
- Yvonne de Ridder
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Niet te openen gegevens
11 aug 2021 19:37
Bij openen van programma wordt gevraagd programma op te schonen. Moet 'ok' aangeven. File wordt geopend, geeft aan de hoeveelheid personen, maar alles is leeg !!.
Wat nu??
Wat nu??
- Yvonne de Ridder
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Niet te openen gegevens
11 aug 2021 22:43Yvonne de Ridder schreef : Bij openen van programma wordt gevraagd programma op te schonen. Moet 'ok' aangeven. File wordt geopend, geeft aan de hoeveelheid personen, maar alles is leeg !!.
Wat nu??
Bestand wordt dus niet geopend. Is leeg, maar wordt wel aangegeven met de 2,29mb die het heeft. Ik vind dit raadselachtig. Weet iemand een oplossing. Ik heb nog versie 8.1.
Het is mijn hele bestand en de kopie doet het ook niet?! (Paniek nu)
- Han Kortekaas
-
11 aug 2021 22:48
Als u wilt mag u het bestand naar mijn adres sturen. Mijn mailadres ziet u onder de knop "Meer"
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Yvonne de Ridder
- Ruud de Ruiter
-
12 aug 2021 07:25
Versie 8.1. Toch niet met een 2e scherm gewerkt?
- Yvonne de Ridder
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
14 aug 2021 11:25
Is dat een probleem een 2e scherm?. Ik was van plan om naast de laptop inderdaad een groter scherm aan te schaffen.
- Han Kortekaas
-
14 aug 2021 12:01
In versie 10 is de gebruikers-fout (onachtzaamheid) bij gebruik van een tweede scherm opgelost.
Ik heb uw bestand bekeken, maar mijn conclusie is dat dit corrupt is en niet herstelbaar. Mijn advies om een VK terug te zetten heb ik u gemaild.
Ik heb uw bestand bekeken, maar mijn conclusie is dat dit corrupt is en niet herstelbaar. Mijn advies om een VK terug te zetten heb ik u gemaild.