- Bedankjes 1024
Virus
- Jan Schuit
- Auteur
Virus
07 jul 2021 12:28
Op deze laptop van de Stichting Schu-y-i-ij-t werkt Aldfaer naar alle tevredenheid. Hij is eigendom van de Stichting en heeft alleen stambomen die Schuit gerelateerd zijn.
Op mijn prive laptop wil ik Alfaer installereren voor mijn kwartierstaat en de stambomen van mijn vrouw en 2 schoondochters.
Wat ik doe doe, ik krijg een melding dat Alfaer een virus heeft en het wordt niet geaccepteerd.
ook als ik Aldfaer van deze laptop op een usb stick zet en dan op de andere overneem, gooit hij hem er uit.
Er zit een virusscanner op van McAffee, op deze AVG.
Is er een oplssing?
Met dank
Jan Schuit
Op mijn prive laptop wil ik Alfaer installereren voor mijn kwartierstaat en de stambomen van mijn vrouw en 2 schoondochters.
Wat ik doe doe, ik krijg een melding dat Alfaer een virus heeft en het wordt niet geaccepteerd.
ook als ik Aldfaer van deze laptop op een usb stick zet en dan op de andere overneem, gooit hij hem er uit.
Er zit een virusscanner op van McAffee, op deze AVG.
Is er een oplssing?
Met dank
Jan Schuit
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Virus
07 jul 2021 12:41
Uit een vorig bericht:
"U heeft een virusscanner die dwars ligt. Zorg dat Aldfaer tot de lijst behoort van vertrouwde apps "
"U heeft een virusscanner die dwars ligt. Zorg dat Aldfaer tot de lijst behoort van vertrouwde apps "
- Ruud de Ruiter
-
07 jul 2021 14:44 - 07 jul 2021 14:44
Misschien helpt dit:
www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Anti_virus_mcafee.htm
www.deruiter.ch/Aldfaer/Help/Anti_virus_mcafee.htm
Laatst bewerkt 07 jul 2021 14:44 door Ruud de Ruiter.
- Jan Schuit
- Auteur
07 jul 2021 15:26
KLopt helemaal. Ben 2 uur bezig geweest om het op te lossen en dat is uiteindelijk met hulp van de helpdesk gelukt. Bedankt, Jan