- Bedankjes 1024
programma werkt niet
- Froukje van der West
- Auteur
programma werkt niet
25 jun 2021 16:15
Ik heb mijn bestanden op en externe harde schijf. Als ik het Aldfaer programma geopend en krijg ik de meldingen in beeld zoals op de bijlage is te zien en kan ik niet meer voor nog achter uit . Nu is mijn bestand helemaal in de war. Ik heb nu alleen nog lossen personen in mijn bestand zonder koppelingen. Niets zit nog aal elkaar. Help, wat is er misgegaan. Komt dit door de update, heb ik iets fout gedaan? En kan het weer goed?? Wie kan mij helpen? Vriendelijke groet Froukje
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: programma werkt niet
25 jun 2021 19:24 - 25 jun 2021 19:27
Welke versie van Aldfaer heeft u? indien versie 9.0 of 9.1
lees dan dit bericht.
Laatst bewerkt 25 jun 2021 19:27 door JayCee.
- Froukje van der West
- Auteur
- Froukje van der West
- Auteur
25 jun 2021 20:25
Ik durfde de nieuwe niet te updaten ivm met de problemen die er mee waren
- Han Kortekaas
-
25 jun 2021 20:52
U werkt met een corrupte versie en u zult terug moeten naar een veiligheidskopie. Waarschijnlijk is de removable disk drive de oorzaak; misschien is die verwijderd zonder eerst Aldfaer te sluiten??
- Froukje van der West
- Auteur
26 jun 2021 19:45
Ik heb nog een kopie op andere schijf. Hoe moet ik dit oplossen. Deze schijf niet meer gebruiken?? Ik durf een en ander bijna niet meer te openen. Welke versie kan ik het beste gebruiken nu?
- Froukje van der West
- Auteur
26 jun 2021 19:48
Dat hij is verwijderd dat zou kunnen want ik heb het idee dat de usb aansluiting van de laptop niet goed meer is omdat hij dan opnieuw een scan doet, dan moet hij even geen verbinding hebben gehad.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
26 jun 2021 21:00
De versie 8.1 die u nu hebt is goed. Werk vanaf de pc en niet van de externe schijf. Plaats het stamboombestand op de pc in de map C:\Gebruikers\uwnaam\Aldfaer\Stambomen. Vervolgens menu Bestand > Open en navigeer naar de stamboom > Open.
Desnoods kan u de veriligheidskopieën op de externe schijf plaatsen.
Als u er niet uitkomt kan hulp geboden worden via Teamviewer. Wat is Teamviewer?
Desnoods kan u de veriligheidskopieën op de externe schijf plaatsen.
Als u er niet uitkomt kan hulp geboden worden via Teamviewer. Wat is Teamviewer?
- Froukje van der West
- Auteur
27 jun 2021 10:28
Ik werk al wel 14 jaar via externe harde schijf, altijd goed gegaan. Maar morgen komt mijn zoon dan moet hij mijn hier maar even mee helpen. Bedankt voor het meedenken en de informatie.