- Bedankjes 1634
Melding OneDrive dat bestanden in prullenbak zijn gezet
- Ine Hoksbergen
- Auteur
Melding OneDrive dat bestanden in prullenbak zijn gezet
01 jun 2021 20:26
Goedenavond,
Sinds versie 9.1. krijg ik een melding dat er bestanden zijn verwijderd (zie bijlage 'Knipsel'). Daarom ben ik teruggegaan naar versie 8.2. Hierna hou ik deze foutmelding. Ik heb niet het idee dat er problemen zijn en dat ik onderdelen mis, maar ik vind het toch vreemd dat deze bestanden worden verwijderd.
Knipsel: dit is de melding die ik krijg.
Knipsel1: dit is een voorbeeld van de verwijderde bestanden.
Ik dacht eerst dat het verwijderde veiligheidskopieën zijn, maar dit lijkt niet het geval. Ik heb dit getest door het aantal veiligheidskopieën op te hogen van 10 naar 15 en daarna opgeslagen. Ik krijg dezelfde melding. Toen dacht ik dat het misschien mutaties zijn die ik niet opsla, omdat ik afsluit zonder af te sluiten. Dit lijkt ook niet het geval. Verder nog een keer getest door een persoon toe te voegen, op te slaan en daarna op nieuw te openen. Het aantal personen klopte.
Heeft iemand van jullie een idee? Maak ik me onterecht zorgen en kan ik deze melding negeren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Ine
Sinds versie 9.1. krijg ik een melding dat er bestanden zijn verwijderd (zie bijlage 'Knipsel'). Daarom ben ik teruggegaan naar versie 8.2. Hierna hou ik deze foutmelding. Ik heb niet het idee dat er problemen zijn en dat ik onderdelen mis, maar ik vind het toch vreemd dat deze bestanden worden verwijderd.
Knipsel: dit is de melding die ik krijg.
Knipsel1: dit is een voorbeeld van de verwijderde bestanden.
Ik dacht eerst dat het verwijderde veiligheidskopieën zijn, maar dit lijkt niet het geval. Ik heb dit getest door het aantal veiligheidskopieën op te hogen van 10 naar 15 en daarna opgeslagen. Ik krijg dezelfde melding. Toen dacht ik dat het misschien mutaties zijn die ik niet opsla, omdat ik afsluit zonder af te sluiten. Dit lijkt ook niet het geval. Verder nog een keer getest door een persoon toe te voegen, op te slaan en daarna op nieuw te openen. Het aantal personen klopte.
Heeft iemand van jullie een idee? Maak ik me onterecht zorgen en kan ik deze melding negeren?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Ine
- Han Kortekaas
-
Lees minder
Lees meer
Re: Melding OneDrive dat bestanden in prullenbak zijn gezet
01 jun 2021 22:55
U heeft de stamboom in OneDrive geopend en dat wordt afgeraden. Ik denk dat u wellicht de volledige map Documenten door OneDrive laat synchroniseren.
- Ine Hoksbergen
- Auteur
02 jun 2021 09:18
Dank voor uw bericht.
Dus de beste optie is om op te slaan op de C:/ schijf? Worden de veiligheidskopieën ook automatisch daar neergezet?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Dus de beste optie is om op te slaan op de C:/ schijf? Worden de veiligheidskopieën ook automatisch daar neergezet?
Alvast bedankt voor het antwoord!
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
- Ine Hoksbergen
- Auteur
05 jun 2021 12:27
Dank voor jullie hulp. Het opslaan van de stamboom onder 'Documenten' i.p.v. OneDrive was de oplossing.