- Bedankjes 0
foto's en dergelijke weergeven
- ralph van der willigen
- Auteur
Lees minder
Lees meer
foto's en dergelijke weergeven
17 mei 2021 17:40
Het lukt mij niet om foto's e.d. weer te geven in het programma. Deze heb ik als volgt in mijn pc staan:
Hoofdmap : Documenten
submap : Gen van der Willigen deze map is weer onderverdeeld op persoonsnaam waarin dan het materiaal is opgeslagen.
Wil ik van dit materiaal bijv een foto in de stamboom zetten bij betreffende persoon dan lukt mij dat niet. Ik krijg verwijzingen maar het lukt me niet.
Ik heb 1 foto gekopieerd naar de map aldfaer/ materiaal en toen geprobeerd maar dan lukt het me ook niet. Wat moet ik doen ?
Hoofdmap : Documenten
submap : Gen van der Willigen deze map is weer onderverdeeld op persoonsnaam waarin dan het materiaal is opgeslagen.
Wil ik van dit materiaal bijv een foto in de stamboom zetten bij betreffende persoon dan lukt mij dat niet. Ik krijg verwijzingen maar het lukt me niet.
Ik heb 1 foto gekopieerd naar de map aldfaer/ materiaal en toen geprobeerd maar dan lukt het me ook niet. Wat moet ik doen ?
- Han Kortekaas
-
Re: foto's en dergelijke weergeven
17 mei 2021 17:46
Ga naar Stamboom -> Eigenschappen en controleer of daar de hoofdmap wel goed staat. Als u alle foto's onder Documenten heeft staan dan zou daar C:\Users\uw inlog\documenten\gen van der Willigen\ moeten staan. Vergeet al die submappen, het gaat om het hoogste niveau van map waar alle foto's in staan.