- Bedankjes 0
vermelden "code"
- H.J. van Putten
- Auteur
Lees minder
Lees meer
vermelden "code"
17 mei 2021 13:08
Toen ik nog versie 9 kon gebruiken werd, bij het samenstellen van een Aldfaer-kwartierstaat, achter de naam van een persoon de door mijzelf ingevoerde "code" (links boven in het hoofdvenster) tussen haakjes weergegeven.
De naamsvermelding van een persoon bestond dus uit het kwartiernummer gevolgd door de naam van de persoon en daarachter volgde, tussen haakjes, de door mij zelf gemaakte code voor die persoon.
Sinds ik weer de versie 8 moest gaan gebruiken, is deze code-vermelding verdwenen.
Weet iemand, hoe ik het vermelden van de code weer kan activeren ? In de Help-functie komt, voor zover ik heb kunnen vinden, het begrip "code" niet voor.
De naamsvermelding van een persoon bestond dus uit het kwartiernummer gevolgd door de naam van de persoon en daarachter volgde, tussen haakjes, de door mij zelf gemaakte code voor die persoon.
Sinds ik weer de versie 8 moest gaan gebruiken, is deze code-vermelding verdwenen.
Weet iemand, hoe ik het vermelden van de code weer kan activeren ? In de Help-functie komt, voor zover ik heb kunnen vinden, het begrip "code" niet voor.
- Han Kortekaas
-
Re: vermelden "code"
17 mei 2021 13:19
Zie Extra Instellingen Rapporten Code vinkje, staat in de Help
- H.J. van Putten
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
17 mei 2021 14:44
Dankjewel. Waarom vind ik dat niet, wanneer ik het woord "code" in het zoek-vak van de help intik ? Zo is het, voor niet ingewijden, wel een echt zoekplaatje. Maar evenzogoed, bedankt voor je antwoord.
- Han Kortekaas
-
17 mei 2021 15:35
Zoeken op 'code' is een lastige want u krijgt dan alle onderwerpen waar het woord 'code' in voorkomt. Ik heb het in die lange lijst van onderwerpen gevonden onder 'Soort en stijl van overzichten'
De volgende gebruiker (s) zei dank u: H.J. van Putten