- Bedankjes 0
Personenlijst
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
Personenlijst
11 mei 2021 13:51
Bij het inloggen verschijnt de persoonsfiche.
Als ik dan de personenlijst wil raadplegen gebeurt er niets.
Als ik echter de personenlijst koppel met de steekkaart dan lukt dat, wat bewijst dat ze niet weg is.
Heb ik een of andere instelling over het hoofd gezien? Nochtans heeft dit nooit enig probleem gegeven.
Als ik dan de personenlijst wil raadplegen gebeurt er niets.
Als ik echter de personenlijst koppel met de steekkaart dan lukt dat, wat bewijst dat ze niet weg is.
Heb ik een of andere instelling over het hoofd gezien? Nochtans heeft dit nooit enig probleem gegeven.
- Han Kortekaas
-
Re: Personenlijst
11 mei 2021 14:40
Kijk eens onder Vensters; ik denk dat u de Personenlijst ooit geminimaliseerd heeft en toen Aldfaer heeft afgesloten. Openstaande vensters bij afsluiten (al ziet u deze niet) worden ook geopend bij het openen van Aldfaer
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marc Seeuws
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
11 mei 2021 17:47
Ik heb bij vensters personenlijst aangevinkt maar daar veranderde niks mee
Ik zal het nogmaals proberen
Ik zal het nogmaals proberen
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
- Han Kortekaas
-
11 mei 2021 18:18
Marc,
als u wel in Vensters de Personenlijst ziet en u ziet deze niet in het scherm, dan heeft u die geminimaliseerd. Kijk dan eens in de Windows taakbalk of u daar e.e.a. geminimaliseerd ziet.
als u wel in Vensters de Personenlijst ziet en u ziet deze niet in het scherm, dan heeft u die geminimaliseerd. Kijk dan eens in de Windows taakbalk of u daar e.e.a. geminimaliseerd ziet.
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 mei 2021 20:04
Ik heb een tweede scherm gebruikt en dat werkte prima: personenlijst op scherm 1 en persoonskaart op 2. Of archief op 1. enz.
ik heb wel een aanval gehad die geblokkeerd werd door Norton.
ik heb wel een aanval gehad die geblokkeerd werd door Norton.
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 mei 2021 21:07
Ik vermoed dat ik het heb gevonden
De vensters van pers.lijst en pers.kaart kleefden als het ware aan mekaar vast.
De knoppenbalk boven de kaart (rechts in scherm) stak naar links toe boven de lijst en over de balken van de lijst. Ik ben al de knoppen beginnen verschuiven naar rechts toe. Naar links toe en terug naar rechts want die stonden niet echt goed.
Bij 'venster'knop stond alleen de pers.lijst aktief. bij 'tonen' knop stonden bij '....'
(vergeten) beide knoppen actief dus pers lijst en pers kaart.
Toen heb ik op de derde knop, hierbij, gedrukt en de per lijst verdween en kon het geheel afsluiten. Nu ga ik terug openen om met een bang hart te hopen dat het goed komt. Ik laat nog wat weten, Marc. En dank voor jullie hulp.
De vensters van pers.lijst en pers.kaart kleefden als het ware aan mekaar vast.
De knoppenbalk boven de kaart (rechts in scherm) stak naar links toe boven de lijst en over de balken van de lijst. Ik ben al de knoppen beginnen verschuiven naar rechts toe. Naar links toe en terug naar rechts want die stonden niet echt goed.
Bij 'venster'knop stond alleen de pers.lijst aktief. bij 'tonen' knop stonden bij '....'
(vergeten) beide knoppen actief dus pers lijst en pers kaart.
Toen heb ik op de derde knop, hierbij, gedrukt en de per lijst verdween en kon het geheel afsluiten. Nu ga ik terug openen om met een bang hart te hopen dat het goed komt. Ik laat nog wat weten, Marc. En dank voor jullie hulp.
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
12 mei 2021 21:33
En neen, kaart en lijst kleven terug aan mekaar vast.
Bij het openen kreeg ik de kaart. En niet de lijst
Bij het drukken op de pers.lijst knop werden ze terug aan mekaar gelijmd.
Ik weet niet meer hoe ik die heb los gekregen.
ik heb er nochtans op gelet dat alles maximaal stond.
Bij het openen kreeg ik de kaart. En niet de lijst
Bij het drukken op de pers.lijst knop werden ze terug aan mekaar gelijmd.
Ik weet niet meer hoe ik die heb los gekregen.
ik heb er nochtans op gelet dat alles maximaal stond.
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
12 mei 2021 22:19Ga naar Extra > Instellingen > Hoofdvenster > Personenlijst zichtbaar afvinken.Marc Seeuws schreef : Ik weet niet meer hoe ik die heb los gekregen........
- Marc Seeuws
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
13 mei 2021 09:43
OK, nu is de lijst los van de kaart dit heb ik opgeslagen, maar bij het terug opstarten kan ik de lijst niet meer openen.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
13 mei 2021 11:24
Doe het volgende:
ga naar menu Tonen > Personenlijst. Nu zou u de personenlijst moeten zien. Zo niet, druk op toets F9 die de lijst met alle openstaande vensters zal tonen. Klik op personenlijst. Als u de personenlijst nog steeds niet ziet, dan staat die m.i. op uw tweede scherm. Zet dit scherm aan om te controleren.
ga naar menu Tonen > Personenlijst. Nu zou u de personenlijst moeten zien. Zo niet, druk op toets F9 die de lijst met alle openstaande vensters zal tonen. Klik op personenlijst. Als u de personenlijst nog steeds niet ziet, dan staat die m.i. op uw tweede scherm. Zet dit scherm aan om te controleren.