- Bedankjes 0
nieuwe laptop met aldfaer
- Huub Kerkhoff
- Auteur
Lees minder
Lees meer
nieuwe laptop met aldfaer
26 apr 2021 16:35
L.S. sinds begin maart 2021 heb ik een nieuwe laptop. Op mijn oude laptop werkte ik met aldfaer 8 inclusief bonusrapporten.
op mijn nieuwe laptop heb ik kortgeleden aldfaer geïnstalleerd (versie 9). na berichten van 22 april weer verwijderd en "het installatieprogramma van Aldfaer 8.1" uitgevoerd.
nu heb ik nergens meer de bonusrapporten, wie heeft het complete bestand bonusrapporten en in welke map moet dit geplaatst worden?.
zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Bij voorbaat dank voor de reacties, Hubertus.
op mijn nieuwe laptop heb ik kortgeleden aldfaer geïnstalleerd (versie 9). na berichten van 22 april weer verwijderd en "het installatieprogramma van Aldfaer 8.1" uitgevoerd.
nu heb ik nergens meer de bonusrapporten, wie heeft het complete bestand bonusrapporten en in welke map moet dit geplaatst worden?.
zijn er nog andere zaken waar ik op moet letten?
Bij voorbaat dank voor de reacties, Hubertus.
- Han Kortekaas
-
Re: nieuwe laptop met aldfaer
26 apr 2021 17:10
Huub, bij installatie op een PC, waar Aldfaer nieuw is, wordt automatisch de Bonusrapporten geïnstalleerd op de plek C:\Users\uw inlognaam\Documenten\Aldfaer\Invoegtoepassingen\.
Een uninstall verwijdert alleen maar onderdelen in de installatiemap C:\Aldfaer.
Een installatie van 8.1 zal kijken of de Bonusrapporten er al staan.
Wil eens kijken op de bovengenoemde map of u daar de rapporten vindt. Zoek anders met de Windows verkenner naar een bestandje bonus.aplg of kijk via Menu -> Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen naar de Bonusrapporten.
Een uninstall verwijdert alleen maar onderdelen in de installatiemap C:\Aldfaer.
Een installatie van 8.1 zal kijken of de Bonusrapporten er al staan.
Wil eens kijken op de bovengenoemde map of u daar de rapporten vindt. Zoek anders met de Windows verkenner naar een bestandje bonus.aplg of kijk via Menu -> Help -> Versiebeheer Invoegtoepassingen naar de Bonusrapporten.