Koppeling afbeeldingen 2

• W Verduin
  • Auteur

Koppeling afbeeldingen 2

22 apr 2021 12:38
Ik heb in de map "Materiaal" verschillende foto's gerenamed. Punten en spaties gewijzigd.
Nu krijg ik bij deze personen natuurlijk de melding : "kan het bestand niet tonen". En dat zijn er veel.
Kan ik een lijst samenstellen van alle personen waarbij deze koppeling niet meer correct is en hersteld moet worden om de foto te kunnen laten zien.
mvg
Willem

Lees meer

Re: Koppeling afbeeldingen 2

22 apr 2021 13:23 - 22 apr 2021 13:26
Tonen > materiaal geeft u een lijst van alle gekoppelde materiaal. De niet gevonden bestanden staan met een "-" aangegeven in de kolom 'Bestaand'. Dubbelklik op de naam in de lijst plaatst de persoon in het hoofdvenster.
Sorteer deze kolom door op de hoofding te klikken > selecteer alle betreffende bestanden en klik op het gele documentje (links boven) om de lijst weer te geven.
Laatst bewerkt 22 apr 2021 13:26 door JayCee.

• W Verduin
  • Auteur

22 apr 2021 13:52
Dank voor je bericht, echter mij nog niet geheel duidelijk.
1. plaatst de persoon in het hoofdvenster: Waar vind ik het hoofdvenster en hoe verplaats ik de persoon?
2. Sorteer deze kolom door op de hoofding te klikken: Hoe sorteer ik en wat is de hoofding?
3. en daarna snap ik ook niet

Lees meer

22 apr 2021 18:35 - 22 apr 2021 18:40
1. Het hoofdvenster is het venster met alle gegevens van een persoon, waar u gegevens invult. Klik in het hoofdvenster en druk vervolgens de toets F1 in, dit zal u naar de helppagina van het hoofdvenster brengen waar alles in detail is uiteengezet. Klik in de rechter bovenhoek op het blauwe icoontje waarmee een afbeelding van het hoofdvenster zal getoond worden.
De persoon moet u niet verplaatsen, Aldfaer doet dit voor u.
2. ander woord voor hoofding is kolomhoofd of kolomtitel. Als u daarop klikt zal de lijst alfabetisch gesorteerd worden. Klik in de menu Tonen > Materiaal. Klik in het materiaalvenster en druk op toets F1, dit zal u naar de helppagina van de materiaallijst brengen.
3. Eenmaal 1 en 2 uitgevoerd zal (3) duidelijker worden.
Laatst bewerkt 22 apr 2021 18:40 door JayCee.

Gemaakt door Kunena