- Bedankjes 172
Taal
- jelle feenstra
- Auteur
Taal
07 apr 2021 10:49
wanneer ik de taal verander van Nederlands naar Engels omdat ik rapporten voor familie in Canada wil maken zie ik op het scherm de Engelse termen verschijnen, maar als ik de rapporten maak is de omschrijving nog altijd in het Nederlands. Dat de notities niet vertaald worden is logisch maar het lijkt mij dat de omschrijving born, bap married enz dan wel in het Engels in de rapporten zouden moeten staan en dat is niet het geval. Is er iets mis gegaan bij de laatste update?
vr. gr. Jelle Feenstra
vr. gr. Jelle Feenstra
- Hans Weggemans
-
Lees minder
Lees meer
Re: Taal
07 apr 2021 11:05
Buitenlandse rapporten kun je installeren via: Menu, Versiebeheer invoegtoepassingen, Alle invoegtoepassingen B_team.
Na installatie staan ze onder overige rapporten.
Na installatie staan ze onder overige rapporten.
- jelle feenstra
- Auteur
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
07 apr 2021 21:11
Jelle,
Je moet menu Help kiezen en dan in het uitvalvenster kiezen voor Versiebeheer invoegtoepassingen...
Daarna krijg je informatie welke invoegtoepassingen zijn geïnstalleerd.
Je moet menu Help kiezen en dan in het uitvalvenster kiezen voor Versiebeheer invoegtoepassingen...
Daarna krijg je informatie welke invoegtoepassingen zijn geïnstalleerd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: jelle feenstra
- Hans Weggemans
-
- jelle feenstra
- Auteur
08 apr 2021 10:26
als ik dit pad volg kom ik keurig uit bij het scherm Invoegtoepassingen. Dan krijg ik links bovenin:
Bonus rapporten en links onderin NAAM Bonusrapporten en daaronder geïnstalleerd 8.1.4
Aan de rechterzijde staat bovenin in de balk: Informatie en onderin een lege balk
met daarachter een blauwe I en een map Boven de lege invulbalk staat toepassingen maar zonder een pull down menu met de invoeg mogelijkheden. Wanneer ik op het gele mapje druk kan ik uiteraard de map van Aldfaer aankiezen maar daar zie ik ook de toepassingsmogelijkheid Alle toepassingen enz niet staan. Kortom wat doe ik fout?
Bonus rapporten en links onderin NAAM Bonusrapporten en daaronder geïnstalleerd 8.1.4
Aan de rechterzijde staat bovenin in de balk: Informatie en onderin een lege balk
met daarachter een blauwe I en een map Boven de lege invulbalk staat toepassingen maar zonder een pull down menu met de invoeg mogelijkheden. Wanneer ik op het gele mapje druk kan ik uiteraard de map van Aldfaer aankiezen maar daar zie ik ook de toepassingsmogelijkheid Alle toepassingen enz niet staan. Kortom wat doe ik fout?
- Hans Weggemans
-
08 apr 2021 11:20
Vul bij Invoegtoepassing (onderste balk)
www.aldfaer.net/site/files/downloads/invoeg.html
en druk op de blauwe I, daarna op installeer
- jelle feenstra
- Auteur