alles kwijt

• Anja Harkes
  • Auteur

alles kwijt

26 mrt 2021 23:55
In oktober 2020 bemerkte ik dat mijn externe harde schijf niet meer werkte. Ik kon Aldfaer wel openen met alle personen maar helaas zonder zichtbaar materiaal.
Ik heb een Studentaanhuis laten komen om hier eens naar te kijken.
De student RobertJan bedacht om mijn laptop naar fabrieksinstellingen terug te zetten, zonder een back-up op andere externe schijf.vooraf te maken. Alles kwijt
Ik heb nu Easeus om te herstellen aangekocht. Dit geeft geen resultaat.
Een paar jaar terug was Aldfaer in verbinding met My Heritage. Ik kreeg een icoontje te zien met mogelijke aanvullingen of fouten binnen mijn stamboom.
Staat mijn stamboomop jullie server? En kunnen jullie dit herstellen?

Lees meer

Re: alles kwijt

27 mrt 2021 01:12
Aldfaer bewaart uitsluitend uw gegevens op uw PC.
Als u met Menu > bestand > Zoek Aldfaer bestanden niets krijgt dan zijn die er ook niet meer.
De link die naar MyHeritage bestaat kan uitsluitend uw gegevens van de PC vergelijken met hun database.
Ik kan u helaas niets anders berichten.

Lees meer

27 mrt 2021 05:55
Anja,
Dat ziet er zeer spijtig uit voor u.
Nog eens een les: de gebruiker moet regelmatig zelf zijn bestanden op een extern medium (externe schijf, USB stick, enz.) bewaren.
De frequentie waarop je dit doet hangt af van frequentie/hoeveelheid van uw datawijzigingen.

Lees meer

27 mrt 2021 08:59 - 27 mrt 2021 09:02
Ooit een "Undelete" programma geprobeerd?
Zolang die harde schijf niet opnieuw is geformateerd bestaat er hoop op een positief resultaat
b.v. www.r-undelete.com/?YAHNA200
Laatst bewerkt 27 mrt 2021 09:02 door Ruud de Ruiter.

Lees meer

28 mrt 2021 11:07
Anja,
Indien u destijds uw bestand op b.v. Geneanet, My Heritage of Genealogie on line heeft gepubliceerd, is deze terug te halen als een Gedcom en in Aldfaer in te lezen.

Nog een freeware: recoverit.wondershare.net/ Deze zegt dat ook bestanden op een geformatteerde schijf terug te halen zijn.

Gemaakt door Kunena