- Bedankjes 0
hoe update 9.1 te de-installeren?
- Margreet Bouma
- Auteur
Lees minder
Lees meer
hoe update 9.1 te de-installeren?
19 mrt 2021 14:22
Hoe de-installeer ik Aldfaerversie 9.1? Ik zie op C:\Aldfaer wel een bestand Uninstall.exe maar dat is van 3-1-2020. En de versie 9.1 heb ik onlangs, op 8 maart binnengekregen. Is het eigenlijk veilig om dat uninstall.exe programma van vorig jaar te activeren?
Wel spijtig voor de makers van de laatste update zo uitpakt.
Alvast dank voor een reactie,
Margreet
Wel spijtig voor de makers van de laatste update zo uitpakt.
Alvast dank voor een reactie,
Margreet
- Han Kortekaas
-
Re: hoe update 9.1 te de-installeren?
19 mrt 2021 15:22
die uninstall is correct en de laatste versie voor dat bestand.
- Margreet Bouma
- Auteur
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
19 mrt 2021 16:48
Dank je, Han, voor je snelle antwoord. Ik ga er meteen mee verder.
Vriendelijke groet,
Margreet
Vriendelijke groet,
Margreet
- Nauts
03 mei 2021 09:35
ik zie op de C schijf staan aldfaer exe 06/03/2021 toepassing, moet ik dan klikken op verwijderen?
En dan? ik heb een nieuwe PC en ben er nog niet zo vertrouwd mee, er staat nergens uninstal, alleen onderaan uninstal.exe 17/02/2014 toepassing
thx
En dan? ik heb een nieuwe PC en ben er nog niet zo vertrouwd mee, er staat nergens uninstal, alleen onderaan uninstal.exe 17/02/2014 toepassing
thx
- Han Kortekaas
-
03 mei 2021 09:46
U moet eerst alle GED bestanden verplaatsen uit de installatiemap verplaatsen naar C:\Users\inlog\Documenten\Aldfaer\gedcom\ en ook de map veiligheidskopieén naar C:\Users\inlog\Documenten\Aldfaer naar een gelijknamige submap.
Vervolgens klikt u op uninstal.exe . Bij sommigen worden de extensies verborgen en staat er alleen uninstal.
Vervolgens klikt u op uninstal.exe . Bij sommigen worden de extensies verborgen en staat er alleen uninstal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Nauts
- Nauts
03 mei 2021 10:01
bedankt voor de snelle reactie, maar ik laat die 9 erop staan denk ik, het lukt me niet, ik heb op de D schijf ook een Aldfaer staan zie ik van 10 04 2020, ben bang om alles kwijt te raken
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
03 mei 2021 10:16 - 03 mei 2021 10:17
Nauts,
Indien u dit wenst kan ik u hierbij helpen door op afstand mee te kijken via Teamviewer. Zo ja, klik op mijn naam links en vervolgens in mijn profiel op de zwarte enveloppe voor mijn e-mailadres. Stuur mij een mail om af te spreken.
Indien u dit wenst kan ik u hierbij helpen door op afstand mee te kijken via Teamviewer. Zo ja, klik op mijn naam links en vervolgens in mijn profiel op de zwarte enveloppe voor mijn e-mailadres. Stuur mij een mail om af te spreken.
Laatst bewerkt 03 mei 2021 10:17 door JayCee.
- Nauts
03 mei 2021 12:07
pfff lukt niet ze om je mail te bemachtigen
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
03 mei 2021 12:24
Klik op mijn naam, dan opent mijn profielvenster en vervolgens volstaat het om op de envelop(zwart) te klikken om een mail te sturen.
- De Coster René
-
03 mei 2021 12:55
Nauts,
Het Aldfaer programma zelf moet onder de C:\ staan voor een goede werking en latere nieuwe versies.
Het Aldfaer programma zelf moet onder de C:\ staan voor een goede werking en latere nieuwe versies.
- Nauts
03 mei 2021 12:58
ik krijg een scherm te zien waar ik mijn mail adres moet invullen, maar ik zie niet jouw email adres
- Nauts
03 mei 2021 12:58
ik heb ze op beide op de D en de C schijf