- Bedankjes 996
Versie 9.1
- Jan Tienus van der Wal
- Auteur
Versie 9.1
16 mrt 2021 15:01
Ik gebruik de laatste uitgebrachte versie 9.1.
Nu heb ik gelezen dat er wat problemen zijn met deze versie, ik kan helaas het bericht niet meer achterhalen.
Ik heb nog wel gelezen over het gebruik van het privacyfilter waarvoor geadviseerd werd dit onmiddellijk uit te schakelen.
Na gekeken, uitschakelen was niet nodig, stond al uitgeschakeld.
Mijn vraag, kan ik het programma nog gewoon gebruiken en wachten op een update waarmee het probleem wordt opgelost, of moet ik nog acties ondernemen?
In afwachting van uw reactie alvast bedankt
Tienus van der Wal, Heerenveen
Nu heb ik gelezen dat er wat problemen zijn met deze versie, ik kan helaas het bericht niet meer achterhalen.
Ik heb nog wel gelezen over het gebruik van het privacyfilter waarvoor geadviseerd werd dit onmiddellijk uit te schakelen.
Na gekeken, uitschakelen was niet nodig, stond al uitgeschakeld.
Mijn vraag, kan ik het programma nog gewoon gebruiken en wachten op een update waarmee het probleem wordt opgelost, of moet ik nog acties ondernemen?
In afwachting van uw reactie alvast bedankt
Tienus van der Wal, Heerenveen
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: Versie 9.1
16 mrt 2021 15:10
Ik raad u aan om toch terug te gaan naar versie 8.1
Ik ga er van uit dat u de default installatie van het programma in C:\Aldfaer heeft.
Sluit Aldfaer
In de verkenner ga naar C:\Aldfaer en voer uit uninstal.exe
Slujit de verkenner
ga naar aldfaer.net/sitemap/index.php en download versie 8.1 en voer de installatie uit. Bij vragen "overschrijven" antwoord u "JA"
Na installatrie opent Aldfaer automatisch.
Ik ga er van uit dat u de default installatie van het programma in C:\Aldfaer heeft.
Sluit Aldfaer
In de verkenner ga naar C:\Aldfaer en voer uit uninstal.exe
Slujit de verkenner
ga naar aldfaer.net/sitemap/index.php en download versie 8.1 en voer de installatie uit. Bij vragen "overschrijven" antwoord u "JA"
Na installatrie opent Aldfaer automatisch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jan Tienus van der Wal