- Bedankjes 13
Aldfaer 9.1
- Geert Gettemans
- Auteur
Aldfaer 9.1
13 mrt 2021 21:29
Beste
Er wordt geadviseerd om versie 9.1 te verwijderen... Dat wil ik wel doen, maar ik vind Aldfaer 2 keer terug op de computer; 1 keer als onderdeel van Mijn Documenten en een tweede keer als bestandsmap 'Aldfaer' op de C-schijf. Ik vermoed dat het over de bestandsmap gaat, daar is trouwens een Uninstal-knop te zien. Is dat correct?
Zullen er geen gegevens verloren gaan bij het de-installeren van versie 9.1?
Vriendelijke groeten.
Geert
Er wordt geadviseerd om versie 9.1 te verwijderen... Dat wil ik wel doen, maar ik vind Aldfaer 2 keer terug op de computer; 1 keer als onderdeel van Mijn Documenten en een tweede keer als bestandsmap 'Aldfaer' op de C-schijf. Ik vermoed dat het over de bestandsmap gaat, daar is trouwens een Uninstal-knop te zien. Is dat correct?
Zullen er geen gegevens verloren gaan bij het de-installeren van versie 9.1?
Vriendelijke groeten.
Geert
- Jos van Rijn
Lees minder
Lees meer
Re: Aldfaer 9.1
13 mrt 2021 21:34
Aldfaer uit de C map verwijderen middels de uninstall.exe, map verder helemaal leegmaken en versie 8.1 installeren.
Geen dataverlies bij heropenen van je stamboom omdat programma en databestand gescheiden zijn !!
Geen dataverlies bij heropenen van je stamboom omdat programma en databestand gescheiden zijn !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Geert Gettemans
- Caspar Evers
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 0
Re: Aldfaer 9.1
22 apr 2021 10:39
Moet ik eerst een GEDCOM van de huidige stamboom maken alvorens het te verwijderen?