- Bedankjes 95
8.1 opnieuw geinstalleerd
- Robert Weijers
- Auteur
8.1 opnieuw geinstalleerd
13 mrt 2021 16:55
Geachte moderator,
Nadat ik de algemene waarschuwing had gelezen van het Aldfear-Team,
Heb ik onmiddelijk 9.1 gedeinstalleerd, Malwarebytes scan uitgevoerd ; Geen virussen volledig beschermd
Vervolgens Aldfear 8.1 geinstalleerd en nu heeft 8.1 ook al kuren.
Rood-bruin karakter fragmentatie
Menu 's zijn aanvankelijk blank en als de erover wordt bewogen met de muis komt de tekst pas te voorschijn.
Wat is er aan de hand met met jullie programma, kan ik nog wel gegevens invoeren zonder dat ik het gevaar loop
om al mijn data kwijt te geraken
met vriendelijke groet
Robert Weijers
Nadat ik de algemene waarschuwing had gelezen van het Aldfear-Team,
Heb ik onmiddelijk 9.1 gedeinstalleerd, Malwarebytes scan uitgevoerd ; Geen virussen volledig beschermd
Vervolgens Aldfear 8.1 geinstalleerd en nu heeft 8.1 ook al kuren.
Rood-bruin karakter fragmentatie
Menu 's zijn aanvankelijk blank en als de erover wordt bewogen met de muis komt de tekst pas te voorschijn.
Wat is er aan de hand met met jullie programma, kan ik nog wel gegevens invoeren zonder dat ik het gevaar loop
om al mijn data kwijt te geraken
met vriendelijke groet
Robert Weijers
- Antoon
Lees minder
Lees meer
Re: 8.1 opnieuw geinstalleerd
13 mrt 2021 17:02
Met Aldfaer 8.1 raak je geen gegevens kwijt. De blanco menu's komen alleen voor de eerste keer na installatie (we weten niet waarom). Aldfaer afsluiten en weer opstarten lost het probleem op. De roodbruine karakters zijn volgens mij niet te wijten aan Aldfaer maar aan je scherminstellingen: al je karakters vertonen een roodbruine waas, en als karakters dan dicht bij elkaar staan (zoals bij de i en de l), dan wordt dat voor ons oog een roodbruine vlek.