- Bedankjes 3
Tekst kopieren uit veld "Notities" bij personen, geboorte, huwelijk en overlijde
- Tony Strypsteen
-
Auteur
Lees minder
Lees meer
Tekst kopieren uit veld "Notities" bij personen, geboorte, huwelijk en overlijde
13 mrt 2021 05:13
Geachte,
Wanneer men een tekst uit één van hogervermelde velden kopieert met CTRL_C en plakt met CTRL_V naar een teksteditor bvb Word dan krijgt men daar een tekst in lettertype TAHOMA met grootte 1638 en gespreid over 1000 bladziden.
Dit werkte in 8.1 wel.
Mvg. Tony
Wanneer men een tekst uit één van hogervermelde velden kopieert met CTRL_C en plakt met CTRL_V naar een teksteditor bvb Word dan krijgt men daar een tekst in lettertype TAHOMA met grootte 1638 en gespreid over 1000 bladziden.
Dit werkte in 8.1 wel.
Mvg. Tony
- Antoon
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 95
Re: Tekst kopieren uit veld "Notities" bij personen, geboorte, huwelijk en overlijde
13 mrt 2021 09:29
Dat is inderdaad niet goed. We kijken ernaar.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
Re: Tekst kopieren uit veld "Notities" bij personen, geboorte, huwelijk en overlijde
13 mrt 2021 09:42 - 13 mrt 2021 09:59
Antoon,
aanvullend: bij Ctrl+C/Ctrl+V naar Word(2010) verdwijnt de template (op 2 pc's getest), In andere tekstverwerkers gaat het goed.
aanvullend: bij Ctrl+C/Ctrl+V naar Word(2010) verdwijnt de template (op 2 pc's getest), In andere tekstverwerkers gaat het goed.
Laatst bewerkt 13 mrt 2021 09:59 door JayCee.
- Ramon
Re: Tekst kopieren uit veld "Bron" bij geboorte, huwelijk en overlijden
13 mrt 2021 16:54
Ik heb de update 9.1 geïnstalleerd.
Sindsdien heb ik problemen met CTRLc en CTRLv omdat de tekst die ik kopieer uit de velden bron niet correct geplakt wordt.
Ofwel is er maar een deel van de tekst gekopieerd, ofwel krijg ik nog de vorige gekopieerde tekst.
Ik dacht eerst dat het aan mijn klavier lag maar kopiëren naar kladblok is wel correct
Je kan een tekst ook niet selecteren door er dubbel op te klikken met de muis.
Sindsdien heb ik problemen met CTRLc en CTRLv omdat de tekst die ik kopieer uit de velden bron niet correct geplakt wordt.
Ofwel is er maar een deel van de tekst gekopieerd, ofwel krijg ik nog de vorige gekopieerde tekst.
Ik dacht eerst dat het aan mijn klavier lag maar kopiëren naar kladblok is wel correct
Je kan een tekst ook niet selecteren door er dubbel op te klikken met de muis.
- Antoon
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 95
Re: Tekst kopieren uit veld "Bron" bij geboorte, huwelijk en overlijden
13 mrt 2021 17:03
Lees
dit bericht
en ga terug naar Aldfaer 8.1.