- Bedankjes 77
Ged com bestand invoeren
- Joke Spek-Smeele
- Auteur
Ged com bestand invoeren
09 mrt 2021 15:41
Beste Dames/Heren,
Bij MyHeritage heb ik een abonnement, maar kom niet verder met mijn stamboom.
Ik heb een bestand van 1036 peronen.
Nu is mijn vraag als ik overga op Aldfaer kan ik dan dat bestand importeren via Gedcom? En hoe doe ik dat op een eenvoudige manier?
kunt u mij dat uitleggen?
Kan ik dan ahw gewoon verder gaan bij Aldfaer of moet ik dan toch nog opnieuw een stamboom aanmaken en de personen gaan inbrengen?
Ik ben nieuwsgierig naar uw antwoord.
Bij MyHeritage heb ik een abonnement, maar kom niet verder met mijn stamboom.
Ik heb een bestand van 1036 peronen.
Nu is mijn vraag als ik overga op Aldfaer kan ik dan dat bestand importeren via Gedcom? En hoe doe ik dat op een eenvoudige manier?
kunt u mij dat uitleggen?
Kan ik dan ahw gewoon verder gaan bij Aldfaer of moet ik dan toch nog opnieuw een stamboom aanmaken en de personen gaan inbrengen?
Ik ben nieuwsgierig naar uw antwoord.
- De Coster René
-
Lees minder
Lees meer
Re: Ged com bestand invoeren
09 mrt 2021 15:55
Joke,
Je doet in MH een export Gedcom en in Aldfaer een Import.
Let wel op wat je doet met de tussenvoegsels.In België worden de tussenvoegsels aan de familienaam 'geplakt'. Je kunt dit aangeven bij de import --> wel of niet in apart veld.
Eens je de gedcom hebt ingelezen controleer dan eens of alles naar wens is vooraleer nieuwe gegevens in te brengen.
Succes
Je doet in MH een export Gedcom en in Aldfaer een Import.
Let wel op wat je doet met de tussenvoegsels.In België worden de tussenvoegsels aan de familienaam 'geplakt'. Je kunt dit aangeven bij de import --> wel of niet in apart veld.
Eens je de gedcom hebt ingelezen controleer dan eens of alles naar wens is vooraleer nieuwe gegevens in te brengen.
Succes
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Joke Spek-Smeele