- Bedankjes 996
doopgetuigen
- Ton van Velzen
- Auteur
doopgetuigen
03 feb 2021 11:48
Sinds gisteren een probleem bij het invoeren van doopgetuigen; als ik dit wil doen krijg ik wel de personenlijst met formulier maar met de vermelding "huwelijk" en de varianten vandien. Ook als ik opnieuw opstart kom bij het invoeren van doopgetuigen het huwelijk formulier. En als ik de doopgetuige desondanks op dit formulier invoer, komt de vermelding van het soort huwelijk bij de doopgetuige.
Ton van Velzen
Ton van Velzen
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: doopgetuigen
03 feb 2021 12:05
Ton,
Ik vermoedt dat u het getuigen veld van de huwelijk tab aanklikt.
Kies de gebborte tab en klik in het veld getuigen
Ik vermoedt dat u het getuigen veld van de huwelijk tab aanklikt.
Kies de gebborte tab en klik in het veld getuigen
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
03 feb 2021 12:34
Ton,
Als het is wat Ruud aangeeft, is er een handige functie om dit te vermijden nml. bij de instellingen Hoofdvenster > Automatisch tabbladen selecteren aanvinken. Wanneer de hoofdgegevens bewerkt worden, bv. geboorte of doop, dan wordt de tab 'Geboorte' automatisch geselecteerd.
Als het is wat Ruud aangeeft, is er een handige functie om dit te vermijden nml. bij de instellingen Hoofdvenster > Automatisch tabbladen selecteren aanvinken. Wanneer de hoofdgegevens bewerkt worden, bv. geboorte of doop, dan wordt de tab 'Geboorte' automatisch geselecteerd.
- Ton van Velzen
- Auteur
03 feb 2021 13:26
Ik vind wel Hoofdvenster maar niet Automatisch tabbladen selecteren; waar vind ik dat
- Ton van Velzen
- Auteur
03 feb 2021 13:29
Nee hoor; in het veld getuigen met de muis Getuigen koppelen, en dan kwam ik zowel gister als vandaag uit bij huwelijk. Maar nu net gaat het weer goed. Maar iets fout aanklikken, nee