- Bedankjes 996
rapport naar word
- Marnik Hackx
- Auteur
rapport naar word
29 jan 2021 11:57
Hallo,
Als ik een rapport aanmaak dan komt het steeds in html-formaat..
Bestaat er een manier om dit om te zetten naar Word zodat ik het kan gebruiken als basis van een document waar ik dan eventueel zelf iets kan aan wijzigen of toevoegen (foto's, documenten, enz.
Alvast bedankt voor de hulp
Marnik Hackx
Als ik een rapport aanmaak dan komt het steeds in html-formaat..
Bestaat er een manier om dit om te zetten naar Word zodat ik het kan gebruiken als basis van een document waar ik dan eventueel zelf iets kan aan wijzigen of toevoegen (foto's, documenten, enz.
Alvast bedankt voor de hulp
Marnik Hackx
- Ruud de Ruiter
-
Lees minder
Lees meer
Re: rapport naar word
29 jan 2021 12:10
Markik
Als u het nog niet hebbt, ga naar aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10041 en download sjab2word
Als u het nog niet hebbt, ga naar aldfaer.net/sitemap//index.php?q=node/10041 en download sjab2word
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marnik Hackx
- Marnik Hackx
- Auteur
29 jan 2021 12:39
Ik heb het zojuist eens geprobeerd en het werkt super 
Bedankt voor de tip
Bedankt voor de tip
- De Coster René
-
30 jan 2021 07:55
Je kunt ook als het rapport op je scherm staat met Ctrl-A en Ctrl-C je rapport plakken (Ctrl-V) in een leeg Word-document.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
30 jan 2021 11:23De Coster René schreef : Je kunt ook als het rapport op je scherm staat met Ctrl-A en Ctrl-C je rapport plakken (Ctrl-V) in een leeg Word-document.
Het nadeel van deze methode is dat de interne links van het document niet meer actief zijn en dat nabewerking van de foto's soms noodzakelijk is.