- Bedankjes 1024
Nieuwe Laptop Aldfaer overbrengen
- Dick Boekhoff
- Auteur
Nieuwe Laptop Aldfaer overbrengen
20 jan 2021 15:24
Hallo, alles is goed gegaan, GEDCOM op mijn nieuwe Laptop geimporteerd, Aldfaer gegevens zijn ook kompleet voorhanden, materiaal staat goed aangegeven, maar helaas word op de persoon gegevens maar een foto getoond, alhoewel ik meerdere in materiaal heb staan. met over 3000 personen in de Stamboom heb ik natuurlijk geen zin om ze allemaal te kontroleren en de materiaal informatie opniew te verbinden. Weet iemand een oplossing? Heb ik iets fout gedaan?
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Nieuwe Laptop Aldfaer overbrengen
20 jan 2021 15:33
Controleer de instelling voor materiaal van tekstrapporten of 'maximaal één foto' is gevinkt.
- Dick Boekhoff
- Auteur
20 jan 2021 16:13
Nee, staat alleen Partner naast hoofdpersoon gevinkt.
- De Coster René
-
20 jan 2021 16:17
Stuur eens een plaatje van 'Stamboom/Eigenschappen'
- Dick Boekhoff
- Auteur
20 jan 2021 16:34
Plaatje toegevoegd. Hoop dat het lukt, heb ik noch niet gedaan.
- De Coster René
-
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 1024
20 jan 2021 17:11
Dick,
ter zijde: is er een reden waarom u een gedcom export/import hebt uitgevoerd i.p.v. een kopie of veiligheidskopie van de stambbom in te lezen.
aanvullend: is er een melding(rode tekst van het pad) in het hoofdvenster i.p.v. de andere foto's?
Kijk ook bij Tonen >Materiaal of de ontbrekende foto's uitgelijst zijn.
ter info: deze link.
ter zijde: is er een reden waarom u een gedcom export/import hebt uitgevoerd i.p.v. een kopie of veiligheidskopie van de stambbom in te lezen.
aanvullend: is er een melding(rode tekst van het pad) in het hoofdvenster i.p.v. de andere foto's?
Kijk ook bij Tonen >Materiaal of de ontbrekende foto's uitgelijst zijn.
ter info: deze link.
- Ruud de Ruiter
-
20 jan 2021 18:20
1) De eerste fout is dat een gedcom is gebruikt en niet simpel de oude map C:\Users\uwpcnaam\Documents\Aldfaer is overgezet
2) Ik vermoedt dat bij de aanmaak van die gedcom de instellingen aangaven dat slechts één afbeelding gebruikt diende te worden
Kortom, vergeet wat u nu gedaan hebt en zet uw bestanden over volgens 1)
2) Ik vermoedt dat bij de aanmaak van die gedcom de instellingen aangaven dat slechts één afbeelding gebruikt diende te worden
Kortom, vergeet wat u nu gedaan hebt en zet uw bestanden over volgens 1)
- Dick Boekhoff
- Auteur
21 jan 2021 14:27
Hartelijk dank, ik heb op de een of andere manier een kopie van mijn veiligheids kopie genomen en daar, .......alles goed.
nogmaals bedankt
nogmaals bedankt
- Dick Boekhoff
- Auteur
21 jan 2021 14:29
Hartelijk dank, heb een veiligheids kopie genomen en alles is goed gegaan. Nogmaals dank ik.