- Bedankjes 1024
Koppeling ouder-kind
- E.M. Rijkers
- Auteur
Koppeling ouder-kind
16 jan 2021 22:55
In de stamboom is aanwezig: Moeder met 2 echtgenoten en verder een kind gekoppeld aan de moeder (0).
Nu wilde ik het kind koppelen aan een van de 2 echtgenoten.
Ik heb het kind aangeklikt en de ouder toegevoegd (gekozen uit de selectie - een van de 2 die dus al geregistreerd waren).
Het resultaat is dat deze echtgenoot nu als derde is toegevoegd aan de moeder en het kind hieraan gekoppeld (3).
Dit was uiteraard niet de bedoeling, maar ik krijg dit niet gecorrigeerd: (3) eruit en het kind toevoegen aan (2).
Hoe doe ik dit?
Bij voorbaat dank.
Nu wilde ik het kind koppelen aan een van de 2 echtgenoten.
Ik heb het kind aangeklikt en de ouder toegevoegd (gekozen uit de selectie - een van de 2 die dus al geregistreerd waren).
Het resultaat is dat deze echtgenoot nu als derde is toegevoegd aan de moeder en het kind hieraan gekoppeld (3).
Dit was uiteraard niet de bedoeling, maar ik krijg dit niet gecorrigeerd: (3) eruit en het kind toevoegen aan (2).
Hoe doe ik dit?
Bij voorbaat dank.
- JayCee
-
Lees minder
Lees meer
Re: Koppeling ouder-kind
16 jan 2021 23:09 - 16 jan 2021 23:10
Plaats de overbodige ouder( vader) in het hoofdvenster > onkoppel het kind door rechtsklik op het kind en ontkoppel. Verwijder de overbodige ouder. Plaats de vader van het kind - de juiste echtenoot- in het hoofdvenster > koppel het kind.
Laatst bewerkt 16 jan 2021 23:10 door JayCee.