- Bedankjes 0
Kontrole print uitvoer?
- Ted Schrover
- Auteur
Kontrole print uitvoer?
04 jan 2021 17:15
Hallo, als ik een rapport uitprint (bijv een persoonskaart) en deze is meer 2 of meer pagina's lang dan verschijnt er onderaan iedere pagina "file:'naam rapport.html". Hoe kan ik dit uitzetten?
- Wouter Rozendaal
Lees minder
Lees meer
Re: Kontrole print uitvoer?
04 jan 2021 19:35
Hallo Ted,
Is bij mij ook zo. Maar als ik klik op het blauwe wereldbolletje, gaat het naar de browser. En daarvandaan krijg ik geen voetregel met die tekst.
Misschien moet het nog ingesteld worden in de browser. Vanuit Firefox gaat het bij mij meteen al goed, vanuit Edge kan bij het doorlopen van de afdrukmenu's op 'Meer instellingen' worden geklikt en kies dan voor geen kop- en voetteksten.
Is bij mij ook zo. Maar als ik klik op het blauwe wereldbolletje, gaat het naar de browser. En daarvandaan krijg ik geen voetregel met die tekst.
Misschien moet het nog ingesteld worden in de browser. Vanuit Firefox gaat het bij mij meteen al goed, vanuit Edge kan bij het doorlopen van de afdrukmenu's op 'Meer instellingen' worden geklikt en kies dan voor geen kop- en voetteksten.
- De Coster René
-
06 jan 2021 09:38
Kan ook met afdrukvoorbeeld (rechtermuistoets na rapportgeneratie) en dan 5de icoontje "Kop- en voetteksten uitschakelen".
- Ted Schrover
- Auteur
09 jan 2021 16:14
Bedankt heren, kon met jullie aanwijzingen uitdokteren hoe ik de instellingen kan kontroleren van de print.