- Bedankjes 302
notities
- ada klanke
- Auteur
notities
03 jan 2021 12:55
Goedenmiddag
Kan iemand mij helpen met 3 vragen?
1. kopje bewerken is alles grijs is dat juist?
2. notities die ik in aldfaer gezet heb, krijg ik niet in beeld als ik een rapport bekijk.
3. soms is het hoofdscherm veranderd, dan komen eerst ouders en dan huwelijk
Kan iemand mij helpen met 3 vragen?
1. kopje bewerken is alles grijs is dat juist?
2. notities die ik in aldfaer gezet heb, krijg ik niet in beeld als ik een rapport bekijk.
3. soms is het hoofdscherm veranderd, dan komen eerst ouders en dan huwelijk
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
Re: notities
03 jan 2021 13:24 - 03 jan 2021 14:04
Dag Ada,
1 Kopje bewerken is grijs zolang er geen bewerkingen hebben plaats gevonden na openen van Aldfaer
2 Notities worden alleen genoteerd in de rapporten als bij Instellingen (CTRL + I) onder tekst de desbetreffende vinkjes gezet zijn. Deze instellingen staan bij een nieuwe installatie altijd uit.
3 De opbouw van de linker kolom van het hoofdvenster is vast
Partner
Kinderen
Ouders
Gezin
1 Kopje bewerken is grijs zolang er geen bewerkingen hebben plaats gevonden na openen van Aldfaer
2 Notities worden alleen genoteerd in de rapporten als bij Instellingen (CTRL + I) onder tekst de desbetreffende vinkjes gezet zijn. Deze instellingen staan bij een nieuwe installatie altijd uit.
3 De opbouw van de linker kolom van het hoofdvenster is vast
Partner
Kinderen
Ouders
Gezin
Laatst bewerkt 03 jan 2021 14:04 door Meije van Slageren.
- De Coster René
-
- Meije van Slageren
-
Lees minder
Lees meer
- Bedankjes 302
Re: notities
03 jan 2021 14:26
Dag René,
De notities zijn te bewerken door de tekst te overschrijven of tekst toe te voegen.
Via de knop Bewerken kun je daarna alle items die niet meer grijs zijn uitvoeren.
De notities zijn te bewerken door de tekst te overschrijven of tekst toe te voegen.
Via de knop Bewerken kun je daarna alle items die niet meer grijs zijn uitvoeren.