Gedcom importeren

• Peter Mortier
  • Auteur

Gedcom importeren

27 dec 2020 15:37
Ik werk tot op heden met My Heritage. Op zich een slecht programma maar toch met een aantal onhebbelijkheden, vooral in het beheer en weergeven van foto's en het krakkemikkige taalgebruik in rapporten. Daarom wou ik Aldfaer proberen. Een serieus probleem echter: als ik in My Heritage een gedcom-bestand aanmaak en dit in Aldfaer wil importeren krijg ik volgende foutmelding:
Fout 2 tijdens inlezen bestand
C:\Users\Peter\Documentens\Familie-genealogie\LiamMortier - 2016-11-10 15-58-15.ged.
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, ook met oudere bestanden die nog op de pc stonden. Niets werkt.
Hoe kan ik de import doen functioneren?
Met dank en vriendelijke groeten
Peter Mortier

Bijlagen:

Lees meer

Re: Gedcom importeren

27 dec 2020 15:49 - 27 dec 2020 15:49
U kunt het MH bestand ter reparatie aan mij sturen of dit artikel bekijken over Fout 1113 ; Fout 0 ; Fout 2
Klik op 'Meer' voor mijn emailadres
Laatst bewerkt 27 dec 2020 15:49 door Han Kortekaas.

• Peter Mortier
  • Auteur

Re: Gedcom importeren

04 jan 2021 22:45 - 04 jan 2021 23:55
Geachte heer Kortekaas

Dank voor uw antwoord. Ik heb de uitleg bij de foutmelding gelezen. Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik er niet te veel van snap.
Maar ontzettend bedankt dat u voor mij die verbeteringen in het gedcom-bestand wil uitvoeren.
In bijlage van een afzonderlijke mail stuur ik u dit gedcom-bestand, aangezien het niet bestand groter is dan de maximale bestandsgrootte die hier vooropgesteld wordt en evenmin de geschikte bestandsextensies heeft..

Met vriendelijke groeten en met zeer veel dank bij voorbaat,

Peter Mortier
peter.mortier.pm@gmail.com
adresgegevens zijn niet toegestaan
webmaster/color]
Laatst bewerkt 04 jan 2021 23:55 door Webmaster.

Gemaakt door Kunena